This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daizz

Rejste fra Cambodja til Thailand over land sidste år, og fik også kun 15 dage. Går ud fra af, at det er ens uanset hvilken landegrænse man krydser.

Jeg mødte et par backpackere, som tog over grænsen hver anden uge, for at fornye deres visum til Thailand gratis. Der er dog en grænse for, hvor mange gange man må lave dette nummer, men du vil jo kun få brug for at gøre det én gang 🙂

Anonym MichelleW

Hallo Backpackers.
    Jeg sider lige nu i Malaysia taet paa gaensen til Thailand og vil gerne bruge en maand i Thailand men har lige fundet ud af u kun faar 30 dages visum hvis du flyver til landet, og hvis du ankommer med tog og bus som jeg har taenkt mig faar man kun 15 dage. Mit spoergsmaal er saa om der er nogen der har erfaringer med at faa forlaenget sit visa naar man ankommer til Thailand og om hvad saaan noget vil koste eller om et er nemmere at goere det herfra Malaysia.? Hvis jeg goer det herfra Malaysia kan jeg kun soege om 60 dage og det har jeg jo slet ikke brugfor.

Haaber at der er en er har staaet i same situation

Chelle

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Du for en måndes visum ved graensen til Thailand, Så det er meget easy og ikke noget problem,
    Forsat god rejse, lars

Anonym Dan

Mener nu også man får en måned uanset hvordan du kommer ind i landet!! Kan ikke huske hvad det koster at forlænge visa!! Men det er ikke noget problem at købe 15 dage ekstra!! Dan

Anonym MichelleW

Okay det ville jo vaere helt perfekt. Laeste bare at det var blevet lavet om og at man nu kun fik 15 dage naar man kommer via graensen.

Problemt loest, tusind tak for hjaelpen.

😀

Anonym Tine

Man får altså kun 15 dage)! (tog turen i marts men du kan tage på visarun eller forlænge dit visum når du er kommet til thailand

Anonym Magnus

Der er flere muligheder:

– Køb et 60-dages visum på en thailandsk ambassade i Malaysia for ca. 35 dollars.

– Forlæng dit visum på et immigrationskontor i Thailand for omkring 2000 baht hvis jeg husker rigtigt. Du får vist 15 dage mere – kan ikke anbefales.

– Betal ved udrejse fra Thailand for hver dag, du har overskredet dit visum. Jeg mener at det er ca. 500 baht/dag.

– Rejs til Burma, Laos, Cambodia eller Malaysia og få 15 dage mere, når du rejser tilbage til Thailand.

– Eller rejs med fly til Thailand og få 30 dage…

Anonym Camilla

Du får 15 dage når du kommer med bus ind i Thailand og 30 dage med fly.

Anonym Anonym

hov. Men jeg fik af vide at det var billigere bare at betale for overtid, fordi det var så dyrt med visum når man var kommet ind i thailand, ellers så skulle vi tage til en grænse og tilbage igen.

Anonym lars kastrup

sidder også i Singapore lige nu, og kan se i har forskellige meninger? Men i sikre på man kun for 15 dage hvis man krydser med bus/tog?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account