This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym the dreamer

Nogen der har prøvet eller ved noget om WWOOF , og deres frivilligt arbejd rundt omkring på de forskellige Farme??

Anonym Pia

ja jeg har wwoofet i New Zealand og det er bare alle tiders. Det er lige fra helt almindelig folk som bare vil have lidt hjælp i haven til store gårde og buddist centre. u name it. Du køber en adresse bog online og så sender man dem bare en email eller ringer dem op og spørg om man kan komme. Nemt.

Anonym Magnus

Jeg har wwoofet i Spanien, Argentina, og Frankrig og har haft rigtig gode oplevelser med det. Stederne og værterne varierer meget og det er en af de bedste måder, jeg har rejst på.

Anonym the dreamer

tak for svarende… det virker til det er noget man skal prøve.. hvor lang tid kan man så blive de forskellige steder?? binder man sig for et stykke tid?? da jeg lige har været nogle måneder i new zealand( total fedt) havde jeg sjovt nok tænkt på argentina, hvor var du henne tæt på patagonian?

Anonym Pia

de fleste vil gerne at man blir mindst en uge men det variere lige såvel som værterne

Anonym Monica

Jeg vil også lige svare 🙂

Wwoof er fantastisk! jeg gjorde det også mens jeg var i New Zealand, og kan kun anbefale det. et par af gangene blev jeg kun i 5 dage, og det var helt fint! De forventede overhovedet ikke at jeg skulle være der i lang tid. Og så er det gode ved wwofing også at du ikke er “bundet”, så hvis du ikke bryder dig om stedet kan du bare tage afsted igen.

Anonym Monica

Jeg vil også lige svare 🙂

Wwoof er fantastisk! jeg gjorde det også mens jeg var i New Zealand, og kan kun anbefale det. et par af gangene blev jeg kun i 5 dage, og det var helt fint! De forventede overhovedet ikke at jeg skulle være der i lang tid. Og så er det gode ved wwofing også at du ikke er “bundet”, så hvis du ikke bryder dig om stedet kan du bare tage afsted igen.

Anonym Magnus

Jeg var et sted tæt på Buenos Aires. Du kan se listen over værter her: http://www.wwoofargentina.com/pre_host_farm.htm

Det varierer hvor længe værterne forventer, men jeg synes at 2-3 uger tit er passende. Lav en omtrentlig aftale med dem forinden.

Anonym Rosa

Hey Magnus, har du nogle steder i Frankrig du kan anbefale??

Anonym Emma

Hejsa
    Jeg ville høre om I mener man skal købe sin egen rejseforsikring hvis man wwoofer, eller om det er nok med den forsikring der følger med medlemsskabet.
    Hvis jeg kommer til skade, bliver der så sørget for fly hjem osv?
    Mange tak

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account