This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mette moller

Hej! En veninde og jeg skal på interrail til sommer i en måned. Vi vile gerne høre hvilke steder der er gode at besøge i Europa. Vi regner med at skulle ned til Grækenland og Italien, så det ville være synd at fare derned med det samme, da der sikkert er en masse at se på vejen. Da vi ikke har prøvet at være på interrail ville vi også høre hvad hvor mange penge i har brugt på jeres tur? Vi regner med en low-price tur med telt på hostels. Hvad med at bo hos private? Nogle som har erfaringer med det? Hvor mange lande kan man nå at besøge i løbet af måneden uden at det blivet ren bus tur og stress?
    Vi søger og bare generelt gode råd til rejsen, sådan vi er bedst forberedte:)

Tak på forhånd!

Anonym Sarah K

Sejl mellem Grækeland og Italien,så spare i en del tid…og får et lille afbræk, man kan sejle gratis på dækplads med bl.a festferries.

Anonym Charlotte Steenholt Nielsen

Jeg kan kun tilknytte mig ovenstående svar. Da der også er bar på færgen hvor der også er mange andre interrailer(jeg har aldrig haft så sjov en bytur, som på den færge;)
    En god ting ved det at køre med tog er at du ser du lande du køre igennem, hvilket også er en stor visuel oplevelse. Jeg fortryder lidt at min veninde og jeg ikke tog stop i Østrig, for det var virkeligt et smukt land at køre igennem. Her tror jeg helt sikkert man kunne få nogle gode natur oplevelser og en god historie. Men Jeg var nemlig også i Italien og Grækenland og her er der jo spækket med gode oplevelsesmuligheder. Og grækerne er meget venlige. Vi tog også til Istanbul. Det var helt klart et af de fedeste steder, da kulturen skilte sig mere ud fra hvad vi var vandt til og der er også ret billigt dernede. Men tag for guds skyld et tørklede med. Ellers er mændene over dig med det samme..Dette er dog den eneste bagside ved Istanbul (lige udover langsomme toge) Men der er virkelig meget spændene historie og kultur her..
    Min veninde og jeg var afsted i 3 uger og jeg brugte ca. 13000 ALT inklusiv og vi sparede ikke! jeg kunne sagtens have gjort det for det halve… men husk at der skal være penge til at være spontan og få det meste ud af rejsen!
    I må have en rigtig god tur! Interral har indtil videre været en af mine allerbedste rejseoplevelser!

God Rejselyst
    Charlotte

Anonym mette

prøv hjemmesiden couchsurfing.com her kan man i næsten alle lande, finde privat personer der stiller en sofa til rådighed en nat eller to.

Anonym Mette Møller

Mange tak for jeres svar. 🙂 Det er rart at høre lidt fra nogen som allerede har været afsted. Vil gerne rigtig gerne høre mere, så skriv endelig!

sådan noget med hostels. Er det til at finde når man kommer frem, eller skal man finde dem inden og evt. resevere plads?

Hilsen Mette

Anonym Mette Møller

Mange tak for jeres svar. 🙂 Det er rart at høre lidt fra nogen som allerede har været afsted. Vil gerne rigtig gerne høre mere, så skriv endelig!

sådan noget med hostels. Er det til at finde når man kommer frem, eller skal man finde dem inden og evt. resevere plads?

Hilsen Mette

Anonym Mette Møller

Jeg har et budget på 10.000 til 30 dage… Er det realistisk?

Hilsen Mette

Anonym Amanda

jeg har et budget på 5000 til 21 dage. Så jeg tror 10.000 er nok. Det handler jo også lidt om at hustle og springe et måltid over hvis det ikke er super nødvendigt.

Anonym Amanda

jeg har et budget på 5000 til 21 dage. Så jeg tror 10.000 er nok. Det handler jo også lidt om at hustle og springe et måltid over hvis det ikke er super nødvendigt.

Anonym Amanda

Anonym kageklaus

fede budgetter!!!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account