This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Joey

Er der nogle af jer, som har prøvet at rejse fra Rio janeiro til Amasonas?? hvis ja hvad er transport mulighederne? og hvad koster det? og hvad med fra Rio til Manu Pichu??

På forhånd tak for hjælpen……

/Joey

Anonym Claus

Nu er Amazonas jo et kæmpe område. Jeg er ikke klar over, om du mener Amazonas i Brasilien, Peru, Bolivia, Columbia, Venezuela, Fransk Guiana, Guiana, Surinam, Equador?

Hvis du mener i Brasilien, kan du tage bussen til Belém (som også er i Amazonas) evt via Salvador eller Brasília og derfra med en båd til Manaus.

Rio til Machu Pichu tager du via Boliva. Enten over land (bus), til Campo Grande- Corumbá- Santa Cruz (Bolivia) til La Paz – Puno (Peru) og til Cuzco. Herfra kan du vælge at tage toget til Machu Pichu eller tage på en 4 dages vandring til stedet.
    Du kan jo også bare købe en flybillet til Lima fra Rio og så tage en bus til Cuzco. Men det er dyrt at flyve i Sydamerika, så jeg vil håbe, at du har god tid. Så oplever og ser du også mere.

mvh
    Claus

Anonym Joey

Hej Claus

Tusinde tak for svaret 🙂

Ja det var Amazonas i Brasilien jeg ment. Ved du hvad det koster? Rio til Amazonas og fra Rio til Machu Pichu?

Tænker på at brug 1½ mdr. derned’? Er det for lidt?

Hilsen Joey

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account