This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lone traveller

Jeg foreslår Nepal.

Men lad da være med at vælge Indien fra bare på grund af det. Ville da svare til at vælge Europa fra hvis der sprang en IRA bombe i Irland.

Anonym Anonym

Helt klart Nepal, det er et fantastisk land:)

Anonym Anonym

Enig med de to andre.. Det er klart et af de fedest land i asien..
    Og hvis i alligevel har billetter til indien, kan i bare købe billetter til nepal fra Delhi.. De kost ca. 600-800 kr.

Anonym Anonym

Ja Nepal er virkelig et fantastisk land, billigt, søde mennesker og en flot natur…

Anonym Majken og Bjørn

Efter vores rejseplan skal vi til Indien d. 01.02.09, men grundet urolighederne er det nu usikkert, om vi kommer dertil, da Udenrigsministeriet fraråder det.

Vi skal derfor overveje, hvilket land, vi kan erstatte Indien med, og vil i den forbindelse gerne høre Jeres forslag.
    Vi vil gerne, at det bliver et land i Asien og gerne et land, der vil kunne give os noget af det samme som Indien.

Hilsner fra Bjørn og Majken

Anonym Jesper Jensen

Nepal er et oplagt forslag, men afskriv ikke Indien for tidligt. Indien er et fantastisk land at rejse i.

Jeg kender ikke situationen for danskere i Pakistan, men Pakistan er også en god mulighed.

Anonym Nina

Netop, være ikke bange for at tage til Indien! Man behøver ikke altid lytte til de der advarsler.
    Et andet bud på et skønt land der ligner Indien meget, er SRI LANKA! En fantastisk perle med eksotisk natur, spændende religion og kultur, smukke byer, etc.
    Jeg har rejst i Indien, Nepal og Sri Lanka og boet på Maldiverne.
    Sri Lanka er det vidunderligste jeg har oplevet af Asien!!

Anonym kajserinden01

Jeg håber virkelig ikke i har afskrevet Indien.. Jeg har selv været der et par gange og skal afsted igen i næste mdr.. Indien er et stort land, hvad er i bange for..?? Er det terror kan man jo snart ikke tage nogen steder hen.

Syd Indien er et fantastisk smukt sted.. kan klart anbefales.!!

Anonym Majken og Bjørn

Tak for Jeres svar.

Vi får ikke brug for en erstatning for Indien, så vi behøver ikke længere forslag.

Mvh

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account