Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 18 timer, 2 minuter siden af jader.

• Forfatter
     sazer
    Deltager

En detalj som jag funderar mycket på är fönsterkarmarnas utseende på både in- och utsidan. Vi vill ha en stram, matt svart utsida som matchar fasaden, men på insidan vill vi ha den varma träkänslan kvar. Går det att kombinera på ett snyggt sätt?

jader
      Deltager

Ja, jag tycker absolut att det går att kombinera på ett snyggt sätt. En matt svart utsida kan ge fasaden ett modernt och stramt uttryck, medan en träfinish på insidan behåller den varma känslan och passar bra i bostadsrummet. Jag skulle framför allt jämföra färgprover och träslag i verkligt ljus, eftersom nyanser kan upplevas väldigt olika beroende på omgivningen. Det kan också vara smart att kontrollera hur övergången mellan de olika ytbehandlingarna är utformad. För inspiration och information om mer individuella fönsterlösningar kan ni kika på https://www.villafonster.se/villa-exklusiv Det låter som en kombination som kan bli både modern och tidlös.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account