This topic is empty.
-
ForfatterIndlæg
-
8. september 2004 kl. 3:20 #3501436
tln
I vil vist langt omkring på kort tid.
Men det kan da godt lade sig gøre, jeg ville dog aldrig tage afsted med en så stram rejseplan.
Hvem ved måske finde I ud af at at Laos lige er jer og i vil bruge 60 dage der.
Vær sikker på at I kan ændere jeres billetter.
God tur og jeg er slet ikke misundelig 😉
8. september 2004 kl. 3:28 #3501437mille
Hej Torben
Vores flybilletter kan ændres og dagene er kun vejledende. Vi har selv på fornemmelse, at der kommer til at blive brugt flere dage i Laos, da det lyder som et supert lækkert land og vi har rejst i Malaysia/Thailand og Indonesien før, så de kan nedprioteres lidt :o)
Har du nogen ideer om, hvad overnatninger i dob. vær. koster de ovenstående steder og hvad vi skal beregne til kost/dag?
8. september 2004 kl. 8:36 #3501435millle
Hejsa
Vi planlægger nedenstående rute med et samlet budget på 170.000 – er det penge nok? Og hvad med tiden – bliver det for presset?Rute:
15 dage i Californien m. billeje
8 dage på Cook Island
8 dage på Fiji
30 dage i New Zealand m. mobilhomeleje
40 dage i Australien (muligvis billeje)
14 dage på Bali
3 dage i Singapore
30 dage i Vietnam
10 dage i Laos
20 dage Cambodia
40 dage i Thailand
40 dage i MalaysiaPå forhånd tak :o)
mille9. september 2004 kl. 8:44 #3501439Jimmi
Hej Mille,
Jeg fandt ud af, at du kan gå ind på http://www.lonelyplanet.com/destinations – hvorefter du vælger landet du vil til og trykker på “Go”.
Derefter kan du vælge “Money & Costs” hvor de giver estimater på tre pris-kategorier inden for ophold og måltider, samt generelle spareråd.
Håber du kan bruge det.
Jimmi
7. oktober 2004 kl. 8:08 #3501547Mark Kofod
Hej mille
Det burde være nok penge…
Men i burde altså omlægge turen lidt, og tage forbi Hawaii øérne, det er helt fantanstisk,og masser af fede oplevelser, såsom vulkaner ( i udbrud ) fede vandfald ( twin falls Maui ) – Humback hvales ect…Men det er bare et venligt råd…:-)
God tur..
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.