This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tln

I vil vist langt omkring på kort tid.

Men det kan da godt lade sig gøre, jeg ville dog aldrig tage afsted med en så stram rejseplan.

Hvem ved måske finde I ud af at at Laos lige er jer og i vil bruge 60 dage der.

Vær sikker på at I kan ændere jeres billetter.

God tur og jeg er slet ikke misundelig 😉

Anonym mille

Hej Torben

Vores flybilletter kan ændres og dagene er kun vejledende. Vi har selv på fornemmelse, at der kommer til at blive brugt flere dage i Laos, da det lyder som et supert lækkert land og vi har rejst i Malaysia/Thailand og Indonesien før, så de kan nedprioteres lidt :o)

Har du nogen ideer om, hvad overnatninger i dob. vær. koster de ovenstående steder og hvad vi skal beregne til kost/dag?

Anonym millle

Hejsa
    Vi planlægger nedenstående rute med et samlet budget på 170.000 – er det penge nok? Og hvad med tiden – bliver det for presset?

Rute:
    15 dage i Californien m. billeje
    8 dage på Cook Island
    8 dage på Fiji
    30 dage i New Zealand m. mobilhomeleje
    40 dage i Australien (muligvis billeje)
    14 dage på Bali
    3 dage i Singapore
    30 dage i Vietnam
    10 dage i Laos
    20 dage Cambodia
    40 dage i Thailand
    40 dage i Malaysia

På forhånd tak :o)
    mille

Anonym Jimmi

Hej Mille,

Jeg fandt ud af, at du kan gå ind på http://www.lonelyplanet.com/destinations – hvorefter du vælger landet du vil til og trykker på “Go”.

Derefter kan du vælge “Money & Costs” hvor de giver estimater på tre pris-kategorier inden for ophold og måltider, samt generelle spareråd.

Håber du kan bruge det.

Jimmi

Anonym Mark Kofod

Hej mille

Det burde være nok penge…
    Men i burde altså omlægge turen lidt, og tage forbi Hawaii øérne, det er helt fantanstisk,og masser af fede oplevelser, såsom vulkaner ( i udbrud ) fede vandfald ( twin falls Maui ) – Humback hvales ect…

Men det er bare et venligt råd…:-)

God tur..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account