This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Mette.

Jeg synes absolut Fiji er et besøg værd. Der er super lækkert, og ikke så turistet som mange andre steder. Og to uger der er fint. Til gengæld er 4 uger på Østkysten i Aus. ikke så meget, vil nok anbefale bare en uge mere, som i evt kan tage fra de to måneder i SØA. I kan sagtens gøre Thailand og Cambodia på 7 uger. I Cambodia brugte jeg selv 10 dage på ruten; Siem Riep – Phnom Phen – Sihanoukville. Laos er også anbefalelses værdigt, hvis I synes I har tid. Kan også gøres på 10 – 15 dage.

Mvh. Marlene

Anonym MettePap

Hej alle,
    Min veninde og jeg har i sinde at foretage en rejse ud i verden til efteråret. Vi vil være væk fra starten af september til lige inden Jul – dvs. ca. 16 uger. Planen er 10 dg. i New York, 2 uger på Fiji, 4 uger langs østkysten i Australien og tilsidst ca. 2 måneder i Sydøstasien (højst sandsynligt Thailand & Cambodia).

Mit spørgsmål er så, om det er lang tid nok hvert sted, eller om det bliver for stresset? Fx er vi ikke sikre på om vi inkluderer Fiji. Vil det være bedre at have længere tid i Australien? Eller er Fiji et besøg værd?

På forhånd tak for hjælpen!
    Mvh Mette

Anonym Anonym

Hej Marlene. 1000 tak for svaret – mere brugbart end du tror! Mvh. Mette

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account