This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lisbeth Jørgensen

Min kæreste og jeg skal til Ethiopien fra d. 2.-30. august 2008 og vil derfor utrolig gerne høre fra nogen, som har gjort sig nogle erfaringer i landet. Vi regner med at koncentrere os om den såkaldte ”historiske rute”, hvor vi i den forbindelse også påtænker at tage på trekking i Simien Mountains National Park.

Er der i øvrigt nogen, som har prøvet at rejse i Ethiopien i august, og som derfor kan sige lidt om vejret. Vi har læst os frem til, at det er én af de mest regnfulde måneder overhovedet, men er det stadigvæk okay at trekke for eksempel?

Glæder mig til at høre om jeres rejseerfaringer.

Lisbeth

Anonym Gert Jensen

Kære Lisbeth, jeg har boet og rejst i Ethiopien i mere end 3 år over 14 år, kik ind på vores hjemmeside, http://www.knowledgeforeveryone.org
    Der vil du kunne se hvad vi laver i Eth. Du har ganske ret August er en regnfuld måned, jeg har rejst i Simens et fantastisk sted.

Anonym Lisbeth

Kære Gert

Jeg har været inde og kigge på jeres hjemmeside, og jeg tager bestemt hatten af for jeres skoleprojekter. Måske er det lidt anmassende, men fordi jeg er lærer, kan jeg ikke lade være med at spørge dig, om du tror, min kæreste og jeg kan få lov til at besøge én af skolerne.

Venlig hilsen
    Lisbeth

Anonym Jan Tovgaard

vi har lige været der, i etiopien! Sikke en mundfuld:) Men som du nok også kan læse var vi vist MERE end uheldig.

http://www.honny.dk
    for at læse om vores tur.

Har i brug for mere info så skrev endelig til os på vores email adresse som findes på vores hjemmeside.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account