This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ronron

Hej
    jeg har selv været på flere turer syd på i bil som vi også sov i om natten det spare man utrolig mange penge på, camping pladser er rimelig dyrer dernede af. det var så os en transporter så der er plads nok 🙂
    nu ved jeg jo ikke hvor i har været før og hvad i er til men hvis jeg skulle forslå noget så start med at drøne igennem tyskland og enten køre ned igennem sweitz med stops, der er virkelig flot ved lusanne tjek os Bern ud og køb noget chokolade. eller bare igennem østrig og ned til Garda søen der er der virkelig muligheder for at være aktiv! kan anbefale en cykeltur i bjergene. kør evt. længere ned til Rom. Kør op igen mod frankrig der ligger det skæve tårn i Pisa lige på vejen. Ud langs vestkysten ligger nogle byer der bliver kaldt Cinque Terre der kan i få en rigtig god trail.. kør igennem Nice og spis en salat på en strandcafé helt ned til vandet, beste salat jeg har smagt! ikke så langt fra Nice ligger Gorges du verdon som er europas svar på Grand Canyon kig jer rundt der og tag en kano tur der det ville i ikke fortryde. Så kør til Lloret de mar eller en af nabo byerne hvis er til fest og strande.. Kør op til Andorra det er også en spændene by. Så skal i nok vende næsen hjem af gør det gennem Bordeaux. lige før Bordeaux ude ved kysten ligger Dune de pilat som er europas største sandbanke og den er STOR. Kør op mod Paris gennem slotsbyen Versailles. Vandre rundt i Paris hvis i har tid. Kør hjem.
    Hvis i skal længere ned i Spainen eller Italien skal i bruge mere tid efter min mening.
    God tur!

Anonym Glindegaard

Ej super, tak for dit svar .. det er første gang for os begge med sådan en bilferie, men har været i Rom, så helt derned behøver vi ikke at komme. Vi vil rigtig gerne til Madrid, men ved ikke helt hvor lang tid det vil tage at køre derned .. Nogen der ved det ?

Men helt klart værd at overveje nogle af dine forslag, tusind tak (:

Anonym Glindegaard

Hej.
    Min veninde og jeg har snakket om at tage på bilferie til sommer. Det skulle tage omkring 14 dage +/-, og vi vil egentlig bare køre rundt og se hvor vi ender. Vi vil selvfølgelig til en masse forskellige lande, men det er jo begrænset hvor meget man kan nå på bare 14 dage ..
    Men er der nogen der har været på sådan en tur? og hvor mange steder kan man nå ? – og nogle forslag til hvad man bare SKAL se? .. vi kommer jo til at køre en hel del, og ender nok med at skulle sove i bilen mange af nætterne. Og ville det være bedst at starte helt sydpå, og så opad til vi ender i DK igen?
    På forhånd tak 😀

Anonym Kiaveise

gå ind på maps.goggle.dk.. det er lige som Krak bare med hele verden.. der kan i se hvor lang tid til tager fra Dk til Madrid og alle mulige andre steder..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account