Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3524733 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     admin

Brugerne af tripadvisor.com har kåret Europas 5 kedeligste byer.

Her er de, med den mest kedelige øverst:

1. Bruxelles
      2. Zürich
      3. Oslo
      3. Warszawa
      3. Zagreb

Oslo, Warszawa og Zagreb deler tredjepladsen.

* Har i selv besøgt ovenstående byer – er de virkelig så kedelige?
      * Er der andre byer i Europa, der er mere kedelige?

Hanne

Jeg havde en pragtfuld tid i Bruxelles.. så jeg er ikke enig..Synes generelt vi Europa har meget at byde på- historisk, ligeså vel kulturelt..

jack

Vi mangler Købehavn på listen over kedligste byer.

Daniel Madsen

Hvad snakker du om, København er da 100% en af Europas fedeste byer…

København er efter min mening på top 3 over de fedeste byer i europa… Berlin tager selvfølgelig første pladsen….

Daniel Madsen

Nu siger du Kultur, Berlin er da helt klart Europas Mekka hvad angår kultur….

Kristina Hald

Warszawa er en super spændende by – det er bare, fordi de ikke har forstand på kultur! Og jeg bliver nødt til lige at tilføje, at Rom er klart den fedeste, bedste, mest spændende og smukkeste by i hele Europa! TAG DERHEN! Det kan kun gå for langsomt 😉

Claus Jensen

Oslo ligger klart på førstepladsen…Den By er SÅÅÅÅÅÅÅÅ KEDELIG

Asta

– København er bestemt ikke blandt de mest kedelige byer i europa – men er en af de mest overvurderede byer !
                    Asta.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account