This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dritoni

Hej alle rejselystne mennesker
    Vi er 3 gutter der skal på en eurotrip til sommer i 2 uger. Rejsen forløber således: DK-amsterdam-sydfrankrig(toulon)-færgen til corsica-færgen til italien(livorno)-færgen til Kroatien(split)-tjekkiet(prag)-hjem. Det er 4500 km og tager omtrent 57 timer(uden stop inkl. færgeture) og ca. 315 liter benzin. Vi bruger couchsurfing og vandrehjem/hostels til overnatning. Synes i det lyder fornuftigt eller er det for langt/ andre ting der gør denne tur urealistisk? Hvis i har andre tanker eller ideer må i endelig komme med dem, da vi aldrig har prøvet sådan en tur før…
    Mange tak på forhånd 
    vh. Dritoni

Anonym safesite

Hej,

må jeg spørge om hvor gamle I er og kunne I evt. i stedet for jeres rejse være interesserede i, at interraile til Italien/Grækenland i ugerne 31-32-33?

Se min annonce på siden her:

Jeg er på udkig efter en/flere person(er) som vil med på en interrailrejse til Italien men mest Grækenland, nok uger 31-32-33. Kunne kombineres med ophold/ferie på (sejl)båd som sejler i de græske have mellem øerne etc. men skal i så tilfælde undersøges nærmere.

Lad mig gerne høre hvad I synes.

Hilsen

Dirk

Anonym Anonym

Med den plan, kommer I til at bruge hele jeres ferie i bilen. Vælger I fx. at blive i en by tre nætter, skal I køre 1000 km, den dag, I tager derfra for at få tidsplanen til at holde. Jeg ser to muligheder:

1) Forlæng rejsen til mindst en måned
    2) Sæt ambitionsniveauet voldsomt ned. Vælg fx. at rejse kun i Italien eller Frankrig.

Anonym Dritoni

Hej..

Tak for jeres svar.. tror vi ændrer det til 3 uger,, !! I sidste ende, kan vi altid forkorte ruten, hvis det bliver for stressende at rejse/kører bil hele tiden.!

vh dritoni

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account