Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3529190 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Lybecker

Hej, vi er to venner på 24 som skal til Asien i september 2009 og ca. 3-4 måneder frem.

Vi overvejer at rejse til Thailand, Malaysia, Singapore, Vietnam mv. Vi synes, det kunne være sjovt at møde nogle rejsekammerater man evt. kan følges med – i hvert fald noget af vejen.

Skriv til os, så vi kan snakkes ved!

Med venlig hilsen

Malte og Martin

Catten

Hej Malte og Martin:-)

Jeg skal til Singapore den 10. september og rejse rundt i Singapore og Malaysia indtil den 28. hvor jeg så rejser videre til Australien! Kunne mægtig godt tænke mig, hvis vi kunne følges de tre uger – det er hele er lidt federe, lidt smukkere og lidt vildere, hvis man har nogen at dele det med! Eller blot mødes til en øl i Singapore;-)
        Hvis det kunne friste – kan I fange mig på følgende mail; cattemis@hotmail.com! Eller på Facebook; mit navn er Cathrine Bøgel.

none

Hej i 2 🙂

jeg er en fyr på 24 som også er klar på og se Asien… jeg er vand til og komme lidt rundt i verden da jeg rejser vindmøller. lige pt er jeg i Wales og bliver færdig omkring til septemper, problemet er lige jeg ikke lige keder nogle der er klar på sådan en tur, så ved ikke hvad i siger til det, om jeg kunne rejse med der ned og så kan vi jo se hvordan det går. i hvert fald noget af vejen som i skriver…?

Hvis det var noget kan i skriv tilbage på min Facebook profil Ulrichsorensen….

Håber og høre fra jer

Hilsen Ulrich Sørensen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account