Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3528798 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Hej
      ifm. rejse til Nepal planlægger vi at trekke til Everest basecamp. Vi overvejer at bestille trekket hjemmefra (gennem jysk eller andet) men er der nogen der med succes har bestilt fra et lokalt firma?

hvad er ca. prisen for et 14-18 dages trek med start og slut i Kathmandu?
      hos jysk vil de have ca. 8000kr incl fly t/r til Lukla.

Håber nogen har priser samt erfaringer/anbefalinger til trekoperatører.

Ham-der

Jeg har selv lige været i Nepal og gik Annapurna circuit i to uger.
        Jeg kan kun gi dig et godt, og det er at bestille I Thamel, katmandu, hvis du vil spare penge og sørge for at pengene bliver i Nepal(det har de behov for).
        Når du bestiller kan du bestille den ene dag og to dage efter tage afsted fra kathmandu.
        Du kan hevende dig til Highlander i Thamel som er jysks kontor i Nepal og få et tilbud på de samme rejser som jysk har, men lidt billigere.

Håber du får en god tur.

Anonym

Hej…

Jeg har rejst en del i Nepal…Også på trekking. Jysk kan klart anbefales, men det kan gøres noget billigere.

Jeg har en god ven dernede. Han har arbejdet på Highlander i mange år, er nu startet selv.

Prøv http://www.a1excursion.com. Det kan gøres ca 1000 kr billigere eller mere

Rigtig god tur….Det er et fantastisk land!!

Peter jensen

hej
            Vi er på vej til Nepal, everest basecamp trek. Jeg ville høre om nogen kender ca. priser på tehus overnatninger?

Da planen er at gøre trekket uden guide.

Micheal Pagani

Namaste!!
              Warm Greeting from Nepal!!
              Have a very Amazing, very Wonderful, and very Lovely Happy New Year 2013 to All My Face book Friends, my Family, my trekking friends, my new clients, and other all friends as well…I wish All the best, beautiful health, Successful Timing on your every single steps Or new days with new year 2013, it gives you new ideas, new thoughts, new visions, new strong strengths plus lovely Mind, and Heart and Merry Christmas to All of you as well……Megh Magnificent.
              Best Regards
              Sanjib adhikari
              Nepal Mountain trekking Guide and Tour Operators
              http://www.nepalguideinfo.com/
              http://www.nepaltreckingguide.jimdo.com/
              Mobile No+9779841613822
              P.O. Box:4453
              Thamel Kathmandu
              Nepal

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account