This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym madseventyr

Kender du nogen, som har opsagt alt, der hedder job, lejlighed, forsikringer og abonnementer? Nej? Det gør du nu!

“Explore. Dream. Discover.” er min nyoprettede blog, som handler om at rejse og opleve verden, samt det at turde udfordre sig selv og følge sine drømme.

Jeg har opsagt mit job, og snart følger alt andet – for at følge min allerstørste drøm om, at give slip på alt, og leve som en fri mand, uden nogen som helst form for forpligtelser.

Midt/slut 2014 drager jeg ud på mit livs eventyr – hvad det kommer til at indebære, har jeg endnu ingen idé om, men at det bliver enormt spændende og anderledes, er helt sikkert!

Her i starten og noget tid frem, vil bloggen fungerer som en slags forsinket rejseblog, hvor jeg fortæller om min 3 måneders rejse i Sydøst Asien – og på sigt vil jeg fortælle om mine fremtidige planer, og alt det fører med sig.

Hvad er der så specielt ved mig? Intet såmænd. Dét, der er specielt er, hvilken effekt det at rejse, har haft på mig – og hvordan det har udviklet sig fra 3 måneders orlov til, at jeg har valgt at løsrive mig fra alt, som binder mig til et bestemt sted.

Find bloggen her: http://www.ExpDreDis.blogspot.com

Eller smid et “like” på Facebook: http://www.facebook.com/ExpDreDis

Grib eventyret!

Alt det bedste
    -Mads

Anonym jacob

umiddelbart lidt tidlig at reklamere for noget som tidligst sker om et år. hvis du altså først tager afsted i 2014

god tur

Anonym madseventyr

Som jeg skriver, så fungerer det også kun som forsinket rejseblog indtil videre – og det er også derfor jeg gør opmærksom på det 🙂

Men mange tak! 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account