Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200020 bbp-parent-topic-3507878 bbp-reply-position-4 odd topic-author post-3507889 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     admin

Når du søger flybilletter på Backpacker Planet søger man både blandt flybilletter fra Sterling og mange andre selskaber. Dermed er man mere sikker på at finde den billigste pris.

Flybilletter – klik her

tln

Hej

Du kan se klimaet her på BackpackerPlanets klima sektion

Lineheden

Hej alle sammen

Min familie (ca. 20 personer) er ved at planlægge en tur til Grækenland næste år, omkring august/september. Ville høre om der er nogle af jer der kan anbefale et område som er godt til folk i alle aldre, og evt. et rejseselskab som er godt og ikke for dyrt… Der er jo så mange at vælge imellem i dag!

Håber i kan hjælpe mig

– Line

tln

Hej Line

Jeg var i Grækenland for et par år siden og kan varmt anbefale øen Aegina der ligger ca. 1 times sejllas fra Athen.
            Læs mere om Aegina her

Vi bode på et dansk ejet hotel.
            Du kan læse mere om Posidon Beach Hotel her

God tur

none

Hej Line!
              I kan søge efter flybilletter her på siden. Hvis I vælger, at flyve med Sterling er linket til dem her http://www.sterling.dk/DA/flight

Klimaet for Athen http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=160030101&country=Graekenland

Mvh. Jesper

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account