This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mijazz

Jeg har lige afsluttet et to-ugers projekt som engelsk laerer paa en skole i Nordoest-Thailand (naermere bestemt Buriram) og jeg vil varmt anbefale det til alle, som skulle vaere interesserede i at opleve det “rigtige” Thailand og moede nogle fantastisk venlige Thai’ere.
    Som sagt underviser man paa en skole, men det er absolut ikke noedvendigt at man er perfekt til engelsk, da meget unervisning er sange og lege. Vi var seks unge rejsende fra forskellige lande, som boede hos en rigtig dejlig familie, som gjorde alt for at faa os til at have det rigtig godt, og de oplevelser jeg har faaet paa de 14 dage, er nogle jeg aldrig vil glemme.
    Saa for dem der har lyst til at moede unge rejsende fra andre lande, samt have en anderledes rejseoplevelse vil jeg anbefale at tjekke min vaertsmors hjemmeside :
    http://www.mynitaya.tk Her staar alt hvad man har brug for at vide. Jeg tilmeldte mig projektet gennem Mellemfokeligt Samvirke, men man kan uden problemer tilmelde sig direkte hos Nitaya og spare en masse penge!
    Jeg haaber der er nogen der vil proeve det her, og skriv endelig til mig, hvis I goer det, paa mijazz85@hotmail.com

sara isabella

Vil bare lige sige at hjemmesiden nu hedder mynitaya.com:)

sara isabella

Vil bare lige sige at hjemmesiden nu hedder mynitaya.com:)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account