This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mbeltoft

Det lyder som en fantastisk tur. Island er også på min ‘must visit someday’ liste da jeg kun har hørt gode ting om øen.
    Jeg har også kun hørt om fantastiske ting om Borneo så jeg glæder mig virkelig til at se dit lille paradis.
    Jeg lander i KK omkring den 14. maj og jeg satser på at du vil være min guide der 🙂

Anonym PH

Heysa

Du ringer bare 0060 138 516 722 og hvis jeg er available så gør vi det 🙂

Smil fra
    PH

Anonym Anonym

Bor og arbejder i disse år på Borneo hvor temp. aldrig kommer under de 25C.
    Så efterhånden var min længsel efter sne og kulde vokset til et niveau der ikke længere lod sig ignorere.

Planlægningen blev derfor en lille 6 dages nytårsferie til Island.
    Og WOUW si’r jeg bare. En totalt overvældende oplevelse.

Basen blev Reykjavik, og med det som udgangspunkt nåede jeg absolut alt det som kan proppes ind i så kort et ophold.

Her skal man jo også lige have med i betragtning at dagslængden på denne årstid er nede på en 5-6 timer. Det havde jeg jo personligt slet ikke taget højde for, så stor var min overraskelse da den første morgen slet ikke ville blive til dag -hehe. Jeg mener, solen stod jo først op ved 11tiden, så særdeles effektiv måtte man jo være.

Men jeg indrettede mig og drog ud i det. Med hjem i bagagen har jeg de smukkeste og mest utrolige naturoplevelser. Og jeg vil meget gerne vende tilbage til Island i en sommerstund, hvor solen, helt modsat, næppe når at gå ned.

Hvis du selv overvejer en rejse derop, kan du måske lade dig inspirere af artiklerne på min hjemmeside http://phblog.dk

Rigtig god fornøjelse!

Smil og god rejselyst
    fra PH

Anonym Maja

Du siger du bor på Borneo… måske du kan komme med et par fif til mig og min veninde. Vi tager til Borneo i Januar 2010, desværre kun for 10 dage, vi ved godt det er aaaalt for lidt, men det er desværre kun den tid vi kan få her. Hvad bør vi se? det virker som om det nordligste er det mest interessante?
    mvh

Louise og Maja

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account