This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Gimon

Jeg har fundet dette her børnhjem i Thailand, som Birthe Kjær åbenbart også støtter.
    Jeg overvejer at rejse dertil og arbejde som frivillig på børnehjemmet, men jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med stedet? eller bare har hørt noget om det?

Anonym Anonym

Hej, der var en kaempe skandale for et par aar siden med noget paedofili og prostitution af boernene paa boernehjemmet. Det var paa tv. Men jeg kender en, der har arbejdet der og har vaeret meget glad for det – hendes indtryk var, at der blev gjort saa meget som det overhovedet var muligt for boernene.
    Jeg tror bare jeg ville springe ud i det hvis jeg var dig – god tur!

Anonym Anonym

Det er rigtigt, at der blev rejst en række meget grove påstande mod Father Brennans børnehjem i Thailand. Disse påstande blev allesammen senere afvist som aldeles ubegrundede.

Anonym Anonym

Jeg skal selv derover til Oktober, og jeg synes at det lyder som et rigtigt godt sted. Jeg har læst om flere personer, som har været der både som frivillige og på besøg, og alle har utroligt positive oplevelser.

Mvh. Mette

Anonym Gry

Hej.
    Jeg er meget interesseret i at høre om mulighederne omkring frivillig arbejde på det børnehjem. Jeg og en veninde slutter vores sundhedsuddannelse til oktober og vil derefter rigtig gerne afsted et sted og gøre en forskel. Har hørt mange gode ting om stedet – men er mere interesseret i hvordan man skaber kontakt til dette sted og får nogle oplysninger? Nogen der kan hjælpe?

Mvh Gry

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account