This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Michelle :)

Er li´ nyudlært frisør på snart 21 fra Aalborg, der ønsker en sommerferie som indeholder at møde en masse nye dejlige mennesker og evt. arbejde som bartender eller noget på et diskotek, evt. Spaninen eller Bulgarien, er åben for forslag.. Så hvis du som mig trænger til en vild ferie fra “hurtigst muligt” og til midten af august så skriv endelig 🙂 Min plan er bare at købe en billet den ene vej og se hvor vi ender, og søge job dernede, derfor med afrejse snartest muligt..

Mange hilsner Michelle
    Mailen er mizze_pigen@hotmail.com

Anonym Sandie

Hej Michelle

Jeg rejser selv til Spanien Marbella/Malaga eller Tenerife og søger tilfældigt arbejde. Starter ud med 1 – 2 uger på hotel og leder derefter efter fast bolig med andre arbejdene. Men rejser først i September, da jeg har planer om at blive der til næste April 2010, og rejse videre til Mallorca og arbejde sæsonen ud der.
    Skriv endelig hvis det kan passe ind i dine planer. Det ku være super fedt med en rejsepartner. . .altid sjovere 2 🙂
    Mange Hilsner Fra Sandie

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account