This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nannarb

Jeg er 21 år og planlægger at rejse rundt i asien fra omkring januar 2012 og ca. 4 måndeder frem.
    Overvejer Indien, Thailand og Indonesien, men er helt sikkert åben for andre forslag 🙂
    Jeg søger en nogenlunde jævnalderende kvinde at dele oplevelserne med.

Håber at høre fra dig 🙂

Hilsen Nanna

Anonym Caroline_suhr

hej til jer begge to..:)

jeg regner også med at skulle ud og rejse til januar og regner også med at starte i asien..:)

det kunne være vildt fedt at mødes eller måske at følges fra dk og til første destination og se hvad der sker og hvorlang tid vores forskellige drømme fører samme vej ..:)

jeg ved at der går et fly d 4 januar fra KBH til Bangkok, den afgang overvejer jeg..:)

hvad tænker i.?

tjek endelig min profil ud – der står lidt mere om mig og mine rejse drømme

giv endelig lyd fra jer ..:)

Mvh Caroline

Anonym Pernille E. Hjortshøj

Hej Nanna(:

Jeg er 19 år og blev student i sommer.
    Jeg vil rigtig gerne til Thailand, Cambodja, Indien og andet i Asien. Min tanke er at rejse i januar 2012 i omkring 3 måneder.

Lyder det, jeg, som noget for dig ?

Mvh. Pernille

Anonym maja-linnea

Hej alle tre 🙂
    Jeg hedder maja og jeg er 20 år
    Arbejder p.t i kina, men er færdig i start februar hvorefter jeg planlægger at rejse til balig /indonesien
    Er meget frisk på at mødes dernede og rejse rundt hvis i kommer forbi

Venligst Maja

Anonym Stephanie

Hey 🙂
    Jeg hedder stephanie og er 23 år gammel og jeg overvejer at tage til Thailand fra den 24 jan og hjem allerede igen den 8 marts! Har tænkt at tage til Cambodia og Vietnam også tilbage til Bangkok 🙂 Jeg er klar på at mødes der, hvis der er nogen af jer der er med på den? 🙂

Med venlig hilsen staphanie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account