This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg er en fyr på 25 år som snart rejser til bangkok thailand. Det er første gang jeg skal ud og rejse med rygsæk jeg skal være væk i en måned. Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre som har været i thailand og som har været nogle flotte, fede steder.

Mvh Lasse

Jamen glæd dig. Jeg har været i Thailand 3 gange allerede og tager dertil igen til september.

Det ville snart være smartest hvis du mailer mig så kan du få mit tele nr.

Jeg kan dog nævne fede steder som. Ko Lipe, Ko Lanta, Nan, Pai, Similan osv.

Mange backpackers bryder dig ikke om Bangkok..det er delvis fortjent, men glem ikke byen, der har så meget at tilbyde.

Golden Palace er super fascinerende, men glem endelig ikke de mange andre templer rundt i byen.

Brug en hel formiddag på Golden Palace, og hyr derefter en tuk tuk chauffør til at køre dig rundt i byen til de andre vigtige templer.

Det er sandsynligvis billigst at holde den samme chauffør hele eftermiddagen, så venter han bare på dig udenfor de forskellige templer.

Bangkok er en superby (ellers hader man den)
    Ko Tao er god til dykning og snorkling.

Mit bedste råd er dog at forlade Thailand og rejse til Laos 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account