This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym holsterboy

Hey alle sammen…

Vi er 3 fest bananer der i år skifter vores Europa tur ud med thailand d. 10juli til 3august.. Vi ved godt vi lander i regn tiden, og derfor skriver vi til jer 😀

Vi vil gerne ud og møde nye mennesker og feste en masse og virkelig bare hygge.. Vi har jo hørt rygter om hvor billigt det er der nede…

Men hvor holder de unge fest glade mennesker til henne i juli? osv…
    Vi sidder lidt og håber på vi kan sammensætte en ø eller landsdel med druk og dykning? samt sol? 😀

Håber i kan hjælpe
    Takker

Hilsen
    THAI TRIP CREWET 😀

comeawaywithme

PÅ Koh Tao som er best kendt som dykkerøen er der mange unge mennesker og derfor også altid en fest. Koh Panghan er kendt for sine Full Moon Parties over hele verden, men I ankommer jo lige lidt for sent. Men der er Moon parties hver uge. Når der ikke er Full Moon er der Black Moon og Half Moon. Hvis I bor i Haad Rin er der mere eller mindre fest på stranden hver aften. Desværre bærer stranden også lidt præg af dette i løbet af dagen. Ellers er Koh Phi PHi også en ø med masser af unge mennesker og masser af fest. Ligger på den modsatte kyst, men regnti i Thailand betyder jo ikke at det regner 24 timer i døgnet. Ofte er det måske kun en times tid om dagen.

Anonym Rasmus

Tror vist ikke der er nogen tvivl om at det er Koh Phangan i skal tage til…. Ærgeligt i misser full moon, men der er fest hver eneste dag alligevel.. Nå et half moon Party eller Black moon party som også er vilde fester!!!
    Vi var 3 unge fyre der brugte 23 dage på øen sidste sommer!!! Derudover ville jeg tage nogle dage på fest i Bangkok.. Både Khao San Road og Soi Cowboy har masser af vilde fester..
    Og ja.. priserne er geniale…

Anonym Anonym

Dykningen er rigtig rigtig god på Koh Phi Phi, meget bedre standard end på Koh Tao (dog skal det lige siges at det slet ikke er dårligt på koh tao, phi phi er bare fantastisk) og der er fest og farver! Vi kunne faktisk ikke sove fordi der var så meget fest! Der er barer over det hele, strandfest hver eneste nat og generelt glade dage. Dog blev min rejsekamerats bucket spiked hvilket ikke var så rart, men det var så det. Koh Tao har noget billigere dykning end koh phi phi, men som sagt er kvaliteten af rev og dyreliv ikke ligeså god, men Koh Tao ligger jo lige op af Koh Phangan hvor der jo er Full Moon, Half Moon og Black Moon parties hele tiden. Der skulle også være nogenlunde dykning ved Koh Phangan, så begge kystsider er skam gode nok, dog er der vidst regntid på den ene kyststrækning og ikke på den anden til juli og kan ikke helt huske hvilken (tror det er ved Koh phi phi det regner mest til juli)

ssivert

Hey thai trip crewet

Det er kun regnsæson i nogle dele af Thailand. Det er eksempelvis sæson på koh samui, koh tao og koh phangan – så der kan i sagtens tage hen og nyde det gode vejr og de lækre hvide sandstrande! Det er virkelig dejlige øer og koh tao og koh phangan er nok mindre turisted end fx phuket og samui.

Hvis i lige ankommer et par dage før kan i nå den populære fullmoonparty d. 9. juli, hvor tusindevis af unge mennesker samles på stranden på koh phangan og fester hele natten.

Er selv i thailand og malaysia indtil 6. juli hvor jeg tager videre til Australien.

mvh ssivert

ps. skriv endelig hvis i har flere spørgsmål, har rejst rundt i thailand i en mdr før, så har dog set lidt steder

slapdaaf

Hey.

Rejser selv til Thailand for 2. gang her d. 1 juli. Jeg har ikke selv oplevet Koh Panghan, men har også hørt igennem min gamle rejse veninde at der sker en masse her hvad ang. fester.
    Jeg har opholdt mig i Patong, hvor turen også går til i denne omgang (incl. Koh Phi Phi). Det er meget turist præget, men fra egen erfaring ved jeg at der er gang i den hver eneste aften (minus helligdagene). Både jeg og andre som jeg har mødtes med der, festede i hvert fald igennem i 3 uger.
    Har også ophold mig en del på Koh Phi Phi, absolut fantastisk sted! Jeg kan selv godt lide at have gang i den og feste og må indrømme, at der i juli/august ikke skete det vilde fest mæssigt….i hvert fald ikke nok for mig hehe.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account