This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym OlafFO

Har tænkt på at købe en sovepose.

Hvilken slags er bedre Fiber, Dun eller Lagen soveposer.
    Hvad er forskellen på fiber og dun og hvad er bedre ?

Tak

Anonym OlafFO

Jeg tænkte på at tage til australien i 1 år. Thailand, Cambodia, Laos og Vietnam i ca 4 måneder tilsammens.
    Hvad for en er den bedste at købe?

Anonym Magnus

I Thailand, Cambodia og Vietnam har du ikke brug for en sovepose, men du kan evt. tage en lagenpose med, hvis du vil meget billige steder for at beskytte dig mod insektbid. Lagenposer af silke og bomuld er begge behagelige at ligge i, men silke vejer og fylder noget mindre. Hvis du endelig skulle få brug for en sovepose til trekking, kan du sikkert leje eller købe en på stedet.

Anonym OlafFO

Ved du hvad det koster at leje eller købe en på stedet ?

Anonym Daniel Madsen

Det kommer jo også an på hvordan du skal overnatte…

De fleste Hostels har jo alt hvad du skal bruge… Og du må slet ikke sove i sovepose på sådan steder….

Anonym Magnus

Ved ikke hvad prisen for køb eller leje er i de tre lande, men jeg er ret sikker på at du vil blive træt af at slæbe rundt på en sovepose. Tænk på, at det størstedelen af året er ca. 30 C og at de som regel har tæpper på GHs til brug i den kolde sæson. Jeg vil gætte på at soveposer koster det samme i Australien som her, men igen, en del af Australien har tropisk klima så der er en sovepose for varm.

Tag mindst muligt med, og mangler du noget, kan du med stor sikkerhed købe der hvor du er.

Anonym Anonym

Hvorfor må man ikke det??

Anonym none

Ja, hvorfor må man ikke sove i sovepose på hostels?

Anonym ovine

fordi de er bange for at få sengelus i deres senge!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account