This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Baggesen

Jeg skal holde jul på Fiji. Er der i en uges tid og søger derfor nole råd.

Vil tilbringe min tid på hovedøen, mens jeg godt kunne tænke mig at besøge Yasawa øerne, da der her skulle være ret fedt at dykke. Ellers overvejer jeg at besøge Nananui-Ra øen samt Robinson Crusoe Island.

Kan man rejse mellem øerne til en overkommelig pris ? Kender godt til Ø-hop passene, men da jeg ikke skal besøge mere end max 3 øer, må det kunne gøres billigere end et ø-hop pass ?

Hovedøen regner jeg med at udforske på egen hånd via bus, men overvejer også en tur med Kiwi Experience.

Hvad er jeres erfaringer, og har I nogle gode råd til mig er de hjerteligt velkomne 🙂

Hilsen Michael

Anonym Baggesen

Korrektion: I ovenstående ville jeg have skrevet Fiji Experience og naturligvis ikke Kiwi Experience 🙂

Anonym Timm lindahl

hejsa. Jeg har været dernede i 3 måneder, så kender lidt til det:)
    Det er lidt dyrt med de øer, da de er ejet af hvide for det meste:)men en ø tur på en dag koster 4-500 og der kan man tage en dobbelt ø eller bare en for en dag, det er ca samme pris. En gangs pris. Det kan ikke gøres billigere er jeg meget sikker på.
    hvis du skal bo lidt i nadi.. udtales nandi. Så kender jeg et super sted hos et lokalt par der har bed and breakfast, billigt og den flotteste udsigt. var der alle 3 måneder.
    p.s robinson cruse øen er kedelig synes jeg i forhold til mange af de andre.

Hilsen Timm

Anonym Baggesen

Det skal jeg 🙂 Hvis jeg maa faa kontakten paa dem, kan du smide i en privatbesked.

Min mail er baggesen_10@hotmail.com

Tak for dine gode raad ! Hvor er det bedste sted at dykke, hvis du har en mening om det ?

Anonym emilan04

Jeg rejste med Feejee Ex og det synes jeg var super! To af guiderne snakker jeg stadig med – og det er snart 3 år siden, jeg rejste.

Mht. dykning var jeg så heldig, at min divebuddy var en guide på feejee ex, der holdt ferie, så vi tog kortet i Volivoli, og var så ude i det område og dykke. Vi snakkede med nogle tyskere, der havde dykket rundt omkring i verden, og de snakkede rigtig godt om dette sted kontra mange andre steder, de havde været 🙂

Dykkerkortet på Volivoli kan oftest kombineres med overnatning, og er egentlig forholdsvist billigt – hvert i forhold til priser jeg har set andre steder

Anonym Frederikke

Har du stadig kontakt til parret? Overvejer nemlig at tage til Fiji i maj mdr 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account