This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Majken og Bjørn

Hej alle.

I forbindelse med vores rejse har vi fået mulighed for at mellemlande på fiji-øerne, når vi flyver fra New Zealand til USA. Vi er usikre på hvor mange dage, vi skal vælge at bruge der. Er der nogen, der har nogle erfaringer? Skriv også gerne, hvis der er noget I tænker, vi bare skal se eller noget, der ikke er nogen grund til, vi bruger tid på.

Mvh Bjørn og Majken

Anonym Sara

Jeg har ikke selv været der endnu, men min kæreste og jeg skal som jer mellemlande der for at komme videre til USA. Vi har snakket med nogle, der har været der, og kom frem til at en uge er fint. Det lyder som om der er ret dyrt og at det er værd at undersøge på forhånd, hvor man gerne vil bo..
    Følger lige med i spørgsmålet, og håber på en masse gode svar :o)

Anonym Mathilde

Jeg har selv lige vaeret paa Fiji for et par uger siden! Jeg var der i en uge.. Syntes personligt ikke det var nok, hvis man altsaa vaelger at tage rundt til forskellige oer.. Jeg ville sige omkring 9-10 dage ville vaere perfekt! Saa er der tid til at se lidt forskelligt!

Anonym ibenrooney

Nogen der ved noget om hvordan man bør rejse på Fiji..? Min kæreste og jeg skal være der en uge, og vi har fået anbefalet Awesome Fiji Adventures, som dækker transport, mad og overnatninger til nogenlunde penge? Nogle som har erfaringer med dem, eller mener I man sagtens selv kan rejse rundt på de forskellige øer og stadig holde et vist budget?

Anonym Majken og Bjørn

Hejsa.

Jeg har ikke før hørt om Awesome Fiji Adventures, så tak for tippet 🙂

Vi har snakket om, at vores uge på Fiji er den eneste mulighed, vi har for bare at slappe af under vores rejse, så vi har kigget på:

http://www.fiji-nadi.com/index.html

Jeg tror, at du skal oprette en ny tråd til dit spørgsmål, da jeg ikke tror, at der er nogen, der ser det her. Glæder mig til at følge med i det.

Mvh Majken

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account