This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tinabrodd

Vi er 3 piger, måske 4, der skal til Filipiinerne til Januar.. Vi har 25 dage, og vil gerne have lidt inspiration til hvordan vi skal sammensætte turen. Hvor skal vi starte? mod nord eller syd? Og kan vi overhovedet nå både Banau og Sagada, og så Boracay og Cebu Island i syd?

Anonym Anonym

Jeg var på Filippinerne tidligere i år og kan varmt anbefale Sagada og Banaue (jeg brugte 10 dage heroppe, men kunne godt have brugt mere tid). Generelt koncentrerede jeg mig om hovedøen Luzon. Det er min erfaring at man ikke skal lægge et alt for stramt program og tror godt det kan blive en smule presset hvis i vil nå det hele. Men i kan jo overveje at flyve ned mod Boracay for at spare noget tid. Ellers kan jeg anbefale et smut til Donsol for at svømme med hvalhajer.

Anonym tinabrodd

Personligt synes jeg at det ville være vildt fedt hvis vi startede med at tage til Banaue og Sagada.. Kan man flyve fra det område mod Donsol?? For så kunne vi i hvert fald spare lidt tid.. Og hvis så man kan sejle direkte fra Donsol til Malapasqua, og derfra til Boracay, så kan vi sejle fra Boracay til Palawan og Coron Island.. eller bliver det alt for omfattende??

Anonym Anonym

Man blir nødt til at tage bus til enten Baguio også videre til Sagada. En super flot tur. Fra Sagada er det ret let at komme til Banaue. Fra Banaue kan man tage bus direkte til Manila. Fra Manila kan kan man flyve til Legaspi der er tæt på Donsol. Tror godt man kan sejle mod Malapasqua fra Legaspi eller der omkring men det blir I nødt til at checke. Men gerelt kan man jo komme rigtig mange steder med båd…så intet er vel umuligt. Men glæd jer det er et fedt land med super venlige mennesker og ikke så mange turister.

Anonym none

Hej Quest
    jeg forstår ikke hvordan du kan have et billede af en helt anden person end dig på dine svar, når man klikker på dit navn kommer der oplysninger som passer til personen på billedet, men personen har intet skrevet på backpacker siden udover at oprette profil!
    Det gør mig meget luren ved at benytte dette system hvis du og andre kan skrive som om i er nogen andre!!
    EFTERLYSER ANDRE ERFARINGER? SAMT EN MULIG FORKLARING FRA QUEST!!!!!!!!!!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account