This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Binah

Jeg har tænkt mig at tage på en rejse til Mindoro i Filippinerne hér i november-december. I den forbindelse har jeg prøvet at finde ud af, på hvilket tidspunkt af året der er risiko for tyfoner i det område. Jeg rejser alene og på en hjemmefra planlagt tur, så jeg har ikke fundet det nødvendigt at købe lonely planet. Hvis nogen ku’ fortælle mig lidt om regn og storm i området, vil jeg blive meget glad.

Anonym tln

Hej Binah
    Jeg har lige tage et kik rundt på nettet og bl.a. DMI kan fortælle at det sene forår og sommeren er nemlig tyfonsæson i det vestlige Stillehav, så sæsonen skulle være på det sidste nu.
    Jeg har dog før hørt om Tyfoner på Filippinerne i November så helt sikker er den ikke, men hvornår er vejret det 😉
    Du kan under rejseguider/klima se temperaturen for Filippinerne for hele året. Imellem 24 og 31 grader lyder da ikke helt dårligt.

Her på Backpacker Planet vil vi da gerne når turen er over høre mere om din tur og om du har godt vejr.

Anonym kirstine

hej Binah
    Jeg har læst i nogle forskelige bøger og og tjekket rundt på nettet og de fleste hjemmesider og bøger siger at det er mellem oktober og december der er farligst.

Jeg håber du finder ud af det god tur
    mig 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account