This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg overvejer at tage 3 uger til Filippinerne til sommer og rejse på egen hånd. Jeg har været der en gang før på en arrangeret tur, men endte i en dansker koloni og blev ramt af 2 tyfoner i løbet af 14 dage. Derfor tror jeg ikke at jeg har set Filippinernes sande skønhed og vil give det en chance til.

Jeg har selv tænkt på at rejse rundt om Mindoro og Palawan evt ned omkring Cebu. Er der nogen steder, der et must at se? Er det nemt at komme rundt og finde steder at bo?
    Jeg har tidligere rejst i Thailand og Vietnam. Hvordan er prisniveuet og hotelstandarden i forhold til disse lande?

Jeg ville gerne tage et PADI Open-water dykkercertifikat. Hvor meget skal man regne med det koster? Er steder der kan anbefales, hvor der også er mulighed for snorkling?

Mit formål med turen er, at se nogle lækre strande og skøn natur, både over vand og under vand.

Hvis der er nogen, der har nogle erfaringer fra de steder, vil jeg meget gerne høre om det.

Venlig hilsen

Louie

Anonym MaleneT

Hej! Mit navn er Malene og jeg befinder mig i oejeblikket i Cebu. Hvor jeg har lidt frivilligt arbejde paa en boernehjem. Jeg rejer hjem til maj, saa jeg er her desvaerre ikke. naar du kommer herned igen. Men jeg vil gerne hoere lidt om hvor du var og om du moedte mange backpacker?? Hilsen Malene
    malene_6@hotmail.com

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account