This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mth

Hey!

Jeg skal til filippinerne næste sommer i 2 måneder. Hvis priserne er det samme som i år, så ligger en tur/retur på ca. 8000 kr. Jeg har søgt rundt omkring efter afbudsrejser. Hvis nu jeg kunne finde 2 afbudsrejser til 3000 or so, så ville jeg spare penge 🙂

Jeg har dog ikke kunne finde noget på google – det virker ikke somom, at der er en store interesse for Filippinerne. Er her nogle, som kender nogle gode sider? Pt. har jeg fundet C&C Travel som det billigste.

Mvh. Mikkel

Anonym Anonym

Afbudsrejser findes egentligt ikke til Filippinerne – faktisk findes Afbudsrejser næsten ikke.

Det man populært kalder afbudsrejser er Restpladser. Restpladser opstår når de store charterbureauer, som selv ejer flyerne, ikke får solgt alle pladser.

Når du flyver til Fillipinerne er det normalt på rutefly – her er normalt ikke restpladser og flyene bliver altid overbooket.

Og så kan der alligevel godt være nogle restpladser. Af og til reserverer et rejsebureau nogle pladser på et fly. Kan du ikke sælge dem er det restpladser.

MEN det bedste råd med billetter til rutefly er at bestille i god tid – de billige pladser på hvert fly sælges normalt først.

Anonym Vic

hey.

Ville bare ige høre hvad du skal lave der i 2 mdr?? 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account