This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daserluna

Hej !

Vi er et par, der skal til Filippinerne i decmeber måned. Vi lander i Manila den 27 dec. og har egentlig en flybillet videre til Cebu samme dag, hvor vi pt. har en reserveret overnatning på hotel.

Dog er vi blevet i tvivl om, at det er det rigtige sted for os. Vi har kigget rundt på nettet og her har vi ikke kunne finde nogle positive beskrivelse af Cebu. Kun beskrivelser om en beskidt by fyldt med smog og meget støjende. Er det også jeres oplevelse ?

Men hvor kan vi ellers tage hen, enten videre fra Cebu, hvor vi nu engang, har flybillet og hotel ?
    Eller er der andre forslag, da vi ikke har noget imod at ændre vores billetter ?

Dog skal vi være tilbage i Manila den 31 dec. da vi har en transfer til Puerto Galara, hvor vi den 1 jan. skal ud på krydstogt med Hans Christian Andersen (Jysk).

Med venlig hilsen

Sara og Mikkel

Anonym ulle

Hej
    Jeg har været i Filippinerne en lille uges tid og var i den forbindelse en dag i Cebu som jeg umiddelbart fik samme indtryk af som det i beskriver. Jeg hørte ikke om nogle ting værd at se i Cebu men i nærheden ligger Bohol Island med Chocolate Hills som jeg dog ikke selv har oplevet men har hørt meget godt om. Det skulle vist være en af de største naturattraktioner i filippinerne. Jeg var selv desuden på en lille vulkan ø der hedder Camiguin hvor man kunne bade i varme kilder, og besøge en lille sandbanke osv og det var super fedt. Jeg sejlede dertil fra Cagayan de Oro city på Mindanao og der kunne i evt overveje at tage videre til fra Cebu.
    God tur og mange hilsner Ulrik

Anonym eddy christensen

Hej

Jeg var på Filippinerne i foråret 2008.
    Jeg tilbragte nogen dage i Cebu. Mit råd ville være, at I hellere må blive i Manila og omegn end bruge tid og penge på at flyve til Cebu. Der er vist nogen glimrende stande lidt udenfor Cebu. Men det er der mange steder på Filippinerne. Boracay hedder en lille badeø, hvortil man kan flyve fra Manila for små penge. Hvis I er til vand, ville det være en bedre og billigere oplevelse end Cebu. I øvrigt kan jeg tillutte mig Ulriks anvisninger.
    Glæd jer. Eddy

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account