This topic is empty.

• Forfatter
     Plelelle

Jeg overvejer at rejse et smut til Filippinerne på egen hånd, er der andre piger der har prøvet at rejse rundt der alene? Hvilke steder kan anbefales hvis man kun har en uges tid? Jeg ved at det er alt for kort tid, men det kan ikke blive til mere på denne tur, og tænker at det trods alt er bedre end ingenting 🙂

Anonym Pernille

Hej Anne

Tak for dit svar, det bliver desvaerre ikke til Fillippinerne i denne omgang, men faktisk har jeg moedt en rigtig soed pige som har inviteret mig til at bo hos hende om et aars tid, saa maaske jeg skulle tage imod det tilbud.

Hav det godt 🙂

Pernille

Anonym Anne

Hej…
    Jeg har selv rejst i Filippinerne med 2 veninder, og hvis jeg skulle der ned igen, ville jeg nok vælge at starte i et forholdsvist turistet område – sikkert ved en strand.
    Selv startede vi i Manila, hvor vi følte os ret utrykke, og da vi kom længere ned gennem landet, fandt vi ud af, at filippinerne selv ikke engang brød sig om byen.
    Men altså, der er mange fantastisk smukke steder der nede – helt klart den smukkeste og mest uspolerede natur jeg har oplevet.
    I forhold til hvor det er sikkert at opholde sig, så snak med de lokale, frem for at stole 100% på LP! Filippinerne er et skønt og gæstfrit folk, men der er selvfølgelig også dem der bare ser dig som en pengemaskine, så ligesom i alle andre lande skal man bare bruge sin sunde fornuft.
    Du vil uden tvivl få rigtig meget opmærksomhed fra mændene, men hvis du fortæller dem at du er gift og måske har en billig ring på fingeren plejer de at forsvinde:)

Anonym Ida M

Hejsa:)

Jeg skal til fillippinerne med en veninde i 30 dage. Jeg søger derfor gode rejseråd – som hvilke øer, er værd at se ovs.?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account