This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym pulle

Kæresten og jeg er ved at planlægge rejse i feb/marts måned. Vi overvejer et kort stop på Filippinerne i en uge…. Er der nogen der har erfaring med området og dykning i denne periode, samt hvor man skal vælge at tage hen. Generelt synes jeg, at der er blandede opfattelser af, hvilke områder man skal undgå…

Håber på gode input:o)

Anonym Anonym

Med en uge er det begraenset, hvad I kan naa, saa der er ingen grund til at bruge den paa Mindanao, hvor der er uroligheder i visse egne.
    Vi har lige tilbragt en uge omkring Bohol og Cabilao, og det kan varmt anbefales. Men i feb/mar er der jo ogsaa den mulighed at I tager til Donsol og snorkler med hvalhajer og dykker i MantaBowl.
    Men vaer forberedt paa, at ting i dette land ikke altid gaar efter planen, og da I uanset, hvad I vaelger, sikkert skal have et par indenrigsflyvninger, saa betyder det, at i har 2 rejsedage og 5 feriedage.
    Men her er fedt, saa glaed jer.
    Raslyng

Anonym pulle

Ja, jeg ved det godt, men vi har desværre kun 3 uger til rådighed ialt. Valget står mellem Thailand og Filippinerne.
    Vi har været i Thailand før, men fordi der er så let at rejse rundt og pga. den gode dykning, havde vi egentlig planlagt, at vi ville dertil igen.
    Er der nogen der har erfaring med begge steder, som kan komme med for og imod begge…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account