This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kjeldsen89

Hej

Jeg er ved at arrangere en tur med min kæreste i 2½ måned til Filippinerne, Thailand, Malaysia og Singapore (skrevet i den rækkefølge vi har tænkt os at besøge landene i). Vi rejser fra DK midt i Februar.

I Filippinerne har vi bl.a. tænkt os at besøge Mount Pinatubo i 4 dage, så vil hører om der er andre der har været der som har en idé til hvordan man kan sammensætte en tur fra manila og dertil?
    Derudover vil jeg hører om der er nogen der har nogle erfaringer med Palawan (hvor skal man bo, hvad skal ses, osv.). Vi regner med at være der 10-11 dage.

Og så et spørgsmål om Malaysia:
    Her vil vi bl.a. til Taman Nagara Junglen og Perhentian Island. Vi vil ca. være i Taman Nagara Junglen midt i april og på Perhentian Island i slutningen af april. Så her er mit spørgsmål: Vil man være plaget af regnen på denne årstid i disse områder? (Er blevet lidt forvirret af de forskellige oplysninger om regnen/monsunen her på nettet).

Håber på nogle hurtige og gode svar:)

Anonym CHR

Hej Jeg har været i Malaysia fra midt juni og frem. Jeg havde ingen problemer med regn, kun en time her og der.
    Glæd dig, det er et fantastisk land.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account