This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camilla

Min veninde og jeg skal på backpacker tur til Asien til februar. Egentlig havde vi tænkt kun at tage til Thailand, men det gik hurtig op for os at det ville kede os i længden ift det vi gerne vil lave. Så derfor besluttede vi os besøge nogle af de lande der er nærliggende heriblandt Filippinerne.

Mit spørgsmål er så: Hvad er realistisk ift hvor meget tid man skal tilbringe der? Vi havde egentlig først tænkt 10 dage, men efter jeg har siddet og prøvet at planlægge en rejseplan, så virker det som om at transport mellem øerne kommer til at tage en del tid også.

Formålet med turen til Filippinerne er, at vi gerne vil se nogle af de must see’s der er, se smukke landskaber (Mayon vulkanen bla.), nyde nogle lækre strande, samt dykke med hvalhajer, skildpadder og hvad man nu ellers kan være heldig at finde. Vil det være klogt at sætte flere dage af til det eller er det realistisk nok? Har i ellers nogle ting/steder som man bare SKAL se? Evt. en rejseplan som kunne være fornuftig ift det vi gerne vil?

Alle svar modtages med kyshånd, for synes det er lidt en jungle at finde hoved og hale når man skal planlægge en tur til Filippinerne 😉
    P.S: Det skal lige siges at vi bestemt ikke forventer at kunne se ALT, men at turen dertil skal være en slags appetizer til øerne, da vi jo godt ved at det ikke er alverden tid til så mange øer.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account