This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rosa H

Hejsa.
    Vi er to piger midt 30’erne der er ved at finde ud af, hvor næste rejse skal gå til. Vi har ca 3 uger og forhåbentlig en måned at rejse i. Jeg har set mange fine billeder både fra Fiji og Filippinerne som har vagt min interesse, så drfor søger jeg mere info fra disse to steder.
    Vi tænker at vi gerne vil ud og opleve noget, både natur, kultur, strand/afslapning og dykning (vi har ikke certifikat).
    Hvad kan I forslå og hvilke øer mener I vil være et besøg værd? Vi kan godt li’ bar miljøet men gider ikke vilde strand fester med unge menesker. Hvor lang tid skal vi bruge de forskellige steder?
    Håber nogen kan hjælpe 🙂

Anonym ChellBabs

Jeg har ikke selv været på Fiji, men kan klart anbefale Filippinerne ;O) der er super flotte strande, dykkersteder og det er til at komme til for mennesker. Hvilke specifikke øer I skal vælge kan jeg ikke helt svare på, da der jo er så mange ;O) desuden er folket på Filippinerne meget flinke og giver god service ;O) held og lykke…

Anonym Rosa H

Hej Karina

Vi er noget tidlig ude med vores planlægning, vores plan er nemlig først at tage afsted til februar 2011 🙂
    Men så kan du jo fortælle en masse når du kommer hjem igen 🙂 Kan læse at du skal være væk i en mdr. Du skal lige være opmærksom på at du så skal have et visum. Man kan nemlig kun være på Filippinerne i 21dage uden visum.
    Rigtig god tur Karina
    Rosa

Anonym karinaskalander

Hej begge,

Jeg skal selv afsted til Filippinerne i maj måned.

Hvornår rejser I?

Kh Karina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account