Hej! Sidste vinter rejste min kæreste og jeg rundt på Fillipinerne i lidt over to måneder og vi er blevet så vilde med stedet at vi skal derned igen (men kun en lille måned) her i slutningen af januar.
Jeg må fortælle det! Det er helt fantastisk!!! Jeg har rejst rigtig mange steder..men det er helt sikkert at det er en af mine yndlings-steder. Man skal bare de rigtige steder hen på Fillipinerne! Hurtigst muligt ud af Manilla… Og allerhelst til øen Palawan! Der er simpelthen så mange fantastiske steder på den ø… El Nido (ikke selve byen, men de øer man kommer ud til derfra)… Det samme med Port Barton… eller hvad med Flower Island (en helt fantastisk ø med få men rigtige hyggelige hytter på strandkanten). Der er også mulighed for jungel, verdens længste underjordiske flod, HELT FANTASTISK dykning, hummer fanget mens du er ude og snorkle…ja jeg kan blive ved. Så hvis du skal til Fillipinerne så tag til Palawan. Det er langt mindre turistet… og så meget mere smukt!
Selvfølgelig er de andre TURIST steder som Boracay, Mindoro, også helt fine…men der er så mange andre steder på Fillipinerne… der er helt fantastiske!