This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bjoernoern

Jeg er i gang med at arrangere en en tur til Fillipinerne til juni.
    Jeg har hørt forskellige ting om landet, så hvis du har egne erfaringer fra landet, kunne jeg godt tænke mig at høre nogle dem f.eks prisniveau, rejse i landet mm.

vh
    Bjørn

Anonym Karin

Hej! Sidste vinter rejste min kæreste og jeg rundt på Fillipinerne i lidt over to måneder og vi er blevet så vilde med stedet at vi skal derned igen (men kun en lille måned) her i slutningen af januar.
    Jeg må fortælle det! Det er helt fantastisk!!! Jeg har rejst rigtig mange steder..men det er helt sikkert at det er en af mine yndlings-steder. Man skal bare de rigtige steder hen på Fillipinerne! Hurtigst muligt ud af Manilla… Og allerhelst til øen Palawan! Der er simpelthen så mange fantastiske steder på den ø… El Nido (ikke selve byen, men de øer man kommer ud til derfra)… Det samme med Port Barton… eller hvad med Flower Island (en helt fantastisk ø med få men rigtige hyggelige hytter på strandkanten). Der er også mulighed for jungel, verdens længste underjordiske flod, HELT FANTASTISK dykning, hummer fanget mens du er ude og snorkle…ja jeg kan blive ved. Så hvis du skal til Fillipinerne så tag til Palawan. Det er langt mindre turistet… og så meget mere smukt!
    Selvfølgelig er de andre TURIST steder som Boracay, Mindoro, også helt fine…men der er så mange andre steder på Fillipinerne… der er helt fantastiske!

Anonym Bent Klante

Mit navn er bent Klante jeg har opholt mig 15 år på Palawan om man skal besøge landet for tiden er jeg ikke så sikker på jeg har været nød til at efterlade min kone der da hun er Filip og ikke kan få visa til danmark vi har været gift i 17 år

Anonym ringerne

Hej – jeg skal også sammen med min kone til Fillipinerne til sommer, hvilket vi blæder os rigtigt meget til. Vi skal først på 1 uges krydstogt med Hans Christian Andersen. Derefter 1 uge på Coco Beach Island på Mindoro. Vi har hørt mange forskellige meninger om Coco Beach – bå de godt og dårligt. Nu er herken min kone eller jeg særligt kritiske og bruger hellere 2-stjernede resorts end 5-stjernede, da vi begge foretrækker en MEGET afslappet atmosfære og at være omgivet at noget personale man kan have det sjovt med, ligesom vi også foretrækker at spise lokal mad. Men hvis nogen har tip om Coco Beach og Mindoro modtages disse med kyshånd.

Anonym alice bast pedersen

Hejsa quest, hvis jeres krav til ferie er som beskrevet kan i kun glæde jer til at komme til coco beach, vi er lige kommet hjem fra en vidunderlig ferie bla. på coco beach. efter bare en dag blev jeg tiltalt med fornavn og personalet er bare så søde og venlige. vi følte vi var kommet i paradis og vi skal bestemt derned igen.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account