This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LineTL

Hej

Jeg skal tre uger til Fillipinerne fra 21. December. Hvornar jeg rejser der fra igen er Ikke planlagt endnu.
    Der er jo sa mange ting at besoge og ting der er vaerd at opleve, at jeg slet ik ved hvordan jeg skal fa det til at passe ind. Jeg taenker det er dumt kun at have to til fire dage hvert sted, men samtidig at der heller ik er plads til at blive laengere.
    Her er den foreloebige plan jeg overvejer:
    Palawan – puerto princesa 1 dag, el Nido 3 dage. 1 dag til transport imellem
    Coron – 1 dag til transport og blive I to dage
    Borocay – tre dage
    Cebu – en dag
    Siargo – to/tre dage
    Batayan – tre dage maske kun to?
    Palau – to dage
    Siquiour – to dage
    Manila – to dage

Det blir omkring 23 dage, hvilket pt er ok indtil jeg finder ud a Hvornar de Andre rejsende tar videre fra filipinerne.

Vores plan er at holde juleaften pa stranden og nytarsaften pa borocay.

Der til kommer at jeg Ikke ved hvilke raekkefoelge der er den bedste I for hold til rejsetid.

Har I Nogle erfaringer ? Og hva ville I foretraekke ?

Anonym Magnus

Otte flyrejser på tre uger?? Tænk på, hvor meget af din ferie, du kommer til at bruge på transport. Overvej om du ikke skulle bruge længere tid på hver af øerne.

Anonym Backpackerne.dk

Du skal helt sikkert vælge lidt færre steder, og være der i længere tid.
    Vi sidder p.t. på Boracay. Stranden er lækker, men hvis du ikke er til gade/strand sælgere og utroligt meget turisme så er det ikke et sted for dig. Vi vil anbefale dig at skippe Boracay, og i stedet bruge mere tid på Siargao 🙂

God rejse
    Mads & Camilla – Backpackerne.dk

Anonym Line

Vi har hørt nattelivet sku være på boracay, og derfor tænker vi at holde nytår der – synes i det lyder som en god ide ?

Anonym Backpackerne.dk

Hej Line.

Nattelivet er bestemt godt her på Boracay. Hvis i hovedsageligt kommer for at holde en kæmpe fest på en lækker strand, så skal i vælge Boracay.
    Vælger i at holde nytår her, så bliver i med garanti ikke skuffet, men priserne er så også dobbelt så høje som resten af sæsonen – og Boracay er i forvejen dyrere end de fleste steder i Filippinerne 😉

Mads & Camilla – Backpackerne.dk

Anonym Helle Nowicki

Hej,

Jeg og min mand rejste på Filippinerne i 2012 og det var en fantastisk rejse. Dog var vi ikke begejstret for Manila, det er ikke en by der er værd at opholde sig i!
    Jeg vil anbefale Palawan, El nido i 3 dage lyder fint.
    Puerto princesa er der ikke meget ved. Men i kunne feks, tage til Sabang i en dage eller og to, der er nogle gode oplevelser.
    Vi sejlede fra El nido til Coron på en tre dags tur, hvor vi sov i telt på øede øer, snorklede og badede. Kan anbefales hvis i er nogle stykker der rejser sammen.
    Coron er heller ikke det vilde, medmindre man vil dykke.
    Skal i til Cebu kunne I tage nord på til Malapascua, en hyggelig ø, dejlig strand og ingen biler.
    Boracay vil jeg anbefale, vi boede der i 14 dage, fandt et stille sted på øen, og havde næsten stranden for os selv. Stranden og vandet er helt fantastisk, glæd Jer, men betal ikke for en snorkel tur, det er ikke pengene værd!
    Vil I prøve at bo med de lokale vil jeg anbefale øen Pamilican, ved Bohol, her kan man bo hos Mary, hun har super snorkel tur, hvor vi så havskildpadder og delfintur i solopgangen.
    Filippinerne er ikke helt nemt at rejse i som feks Thailand. Men det er et fantastisk land;)
    Rigtig god tur!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account