This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej,
    jeg vil utroligt gerne til sydamerika til sommer for at lære om kultur, sprog, og evt. lave noget frivilligt arbejde. Det er bare noget urealistisk, da flyrejser dertil er enormt dyre, også selvom de bestilles i god tid. Selv hvis jeg bor hos en værtsfamilie har jeg ikke kunnet finde nogen rejse, der samlet vil koste mig under 16.000 kr.
    Er der nogen, der kan give mig et tip til, hvordan jeg kan finde billige flybilletter eller på anden måde gøre prisen lidt mindre? på forhånd tak (:

Anonym Ida Maria Danielsen

Hej.
    Jeg har lige bestilt flybillet til Bolivia igennem Flying office. Tur/retur og Inkl. standard rejseforsikring blev det lige omkring 9000 kr.

Anonym Line

Hej …jeg har fundet billetter til Sao Paulo til 6000 på momondo..! Jeg går med de samme tanker om sydamerika evt argentina. Har du hørt om noget godt og spændende/billigt frivilligt arb? Jeg har også fundet noget til omkring 14000 for en måned, og så bor man ved værtsfamilie og får kost og logi… lidt over mit budget da jeg er studerende..Hmm håber du har nogle gode ideer:-)
    Line

Anonym none

Hej, tak for svarene 🙂
    Ja det er vist noget billigere til Brasilien.. Men jeg vil egentlig helst til Guatemala eller der omkring.. 🙂 har også overvejet Ecuador.
    Jeg ved ikke, hvordan jeg selv kan finde frivilligt arbejde, men jeg håber også at kunne finde en organisation, som arrangerer det i forvejen. Jeg har især kig på Bang Sprogrejser og Danish volunteers, hvor man kan vælge mellem bl.a. arbejde i en børnehave og skovarbejde.
    kan det egentlig betale sig at flyve et sted hen billigt og så på anden måde komme til det land, man vil, bagefter?
    Hvor fandt du den rejse til 14000,-? (:

Anonym Anonym

Prøv at undesøge, hvilke tilbud Exis har – jeg rejste med dem til Bolivia sidste år, til en meget fornuftig pris, og der var godt styr på alt. God fornøjelse, og god tur når tiden kommer 🙂

Anonym Anonym

Hej! Jeg har fundet denne side gennem Lonely Planet: http://www.volunteersouthamerica.net/, der er gratis og billigt frivilligt arbejde i central og sydamerika.

Anonym Erling Markussen

Hvis du skal til Brasilien så prøv at søge på billetter fra Lissabon (Momondo eller lign.). Hvis du skal til resten af SA så prøv at søge på billetter fra Madrid. Min erfaring er, at det kan være meget billigere end at søge en rejse hele vejen fra Scandinavien. Dertil kommer så en billig rejse internt i Europa – og husk at beregne rigtig god til til “omstigningen” for hvis du har købt to uafhængige billetter, MÅ du ikke komme for sent til den trans atlantiske. God tur & mvh. Erling

Anonym Mette

Hvis du vælger at rejse med Bangs sprogrejser så tjek Juan Sissay på nette da det er den skole du vil blive sendt ud på. Jeg har selv været der og det var en rigtig god oplevelse 🙂

Anonym Liam

Jeg vil også foreslå lastminute-sprogrejser.dk. Jeg har været på meget tilfredsstillende sprogrejse i Europa, men jeg ved de også har nogle sprogskoler i Sydamerika.

De er meget billigere end de andre danske udbydere.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account