Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3533833 bbp-reply-position-2 odd topic-author post-3533839 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     sanja

jeg har købt en af mærket asivik – det er i den billige ende af skalaen – tror jeg gav ca. 700 kr. den har indtil videre holdt til tre rygsækrejser – og fejler intet.

nå, men det vigtige er, at du prøver den i butiken – med vægt i.

på asisvik kan bæresystemet i ryggen justeres og der er et solidt mave/hoftebælte. der er også indbygget regnslag, som kan trækkes op over.

jeg kan anbefale mærket…

Marianne

Mange tak for anbefalingen 🙂 Jeg vil undersøge deres tasker nærmere.
        Kender du / eller andre en hjemmeside hvor man kan købe brugt og billigre rejse udstyr?

mariannej

Jeg skal på en 5 ugers backpacker tur til thailand og cambodja, og i den forbindelse skal jeg finde en rygsæk på gerne 55-65L. Jeg er faret fuldstændig vild i den store rygsæk jungle, og har ingen erfaring eller viden om nogle mærker eller bæresystemer osv.

Nogle der kan hjælpe? Ved i hvor man kan finde en billig, men samtidig god og konfortabel rygsæk? Hvilke ting skal man specielt kigge efter når man søger rysæk?

apa

Du skal ikke købe hvad andre har erfaringer med, du skal ud og prøve forskellige rygsække i butikkerne. En kan syntes en rygsæk er helt fantastisk, og samtidig kan den side dårligt på dig…

Mit råd er at gå ud i friluftsbutikker mv. og prøve forskellige mærker, desuden ved de fleste sælgere der rigtig meget om hvordan din rygsæk skal side.
            Et par vigtige punkter du skal have fokus på:
            – husk at prøve rygsækken med rigeligt med vægt i
            – Rygsækkens vægt skal bæres på dine hofter.

Der er ikke noget værre end at vandre med en rygsæk der ikke sider godt..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account