This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Diamando

Hej kære backpackere!

Jeg rejser til Indien til oktober på ubestemt tid. Jeg forestiller mig, at jeg rejser videre til et andet land i Asien bagefter, men ved endnu ikke hvilket. Derfor kan jeg naturligvis heller ikke købe flybilletter til udrejse af landet endnu. Jeg har læst, at man, når man søger visum til Indien, skal kunne dokumentere, at man har en udrejsebillet. Derfor vil jeg hør jer, hvad I vil foreslå mig at gøre? Kan jeg igennem et eller andet flyselskab købe en billet fra fx New Delhi til Bangkok som til hver en tid kan ændres uden kæmpe gebyrer? Jeg starter i Goa, så dertil køber jeg bare en enkeltvejs flybillet til Goas lufthavn.
    Håber på svar!
    KH den spændte backpackerinde

Anonym Siran

Hejsa,
    Jeg har samme planer om at rejse rundt i Indien, men jeg kan ikke se nogen steder om at man skal kunne dokumentere en udrejsebillet. Du må endelig gi besked hvis du finder ud af noget 🙂
    vh

Anonym Iben

Hej

jeg er lige kommet hjem fra Indien i april og kan bekraefte, at du skal kunne dokumentere en udrejsedato (den skal du oplyse allerede under visumansoegningen)
    Og for at sige det mildt, tager de det seriost! 🙂

Mvh Iben

Anonym Tine

Har du kigget på AirAsia? De har ofte billige flybilletter (til tider helt ned til 1 dollar!), der kunne du jo prøve at finde den billigste billet ud af Indien og så kan du jo lade vær med at bruge den eller købe en anden billet mens du er i Indien….Om du så har brugt 200 kr på den billet, så gør det jo ikke rigtig noget i det lange løb, hvis det kan betyde at du kan være fri til at rejse rundt og du kan få dit visum 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account