This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sandra på tur

Ok, jeg er en forvirret lille pige, som søger noget inspiration.. eller hvad jeg nu skal kalde det.

Jegstår og skal planlægge en rejse og har fået det råd, at arrangere udenom div. selskaber. billigere. Men er det muligt at skaffe sig frivilligt arbejde når man står i selve landet?

Mine tanker om Frivilligt arbejde går primært på arbejde med dyr, helst i noget reservat eller lign.. mit spørgsmål er nu, hvor det kan anbefales at finde det, altså i hvilket land? Umiddelbart har jeg tænkt på Sydafrika, men har også fået at vide, at det er et af de dyreste lande i Afrika.

Hvis der er nogen der har noget viden på dette punkt ville jeg meget gerne høre om det. MVH Sandra.

Anonym Mathilde

Hej Sandra
    Hvis du gerne vil arbejde frivilligt med dyr i sydafrika og ikke er bange for skidt under neglene, så vil jeg anbefale at du kontakter Vincent fra animal rescue organisation. Det er en lille bitte organisation i Cape Town. Jeg betalte rigtig mange penge for at ende der igennem en organisation, men jeg kunne bare have kontaktet dem og så havde jeg været velkommen uden at skulle BETALE EN KRONE. Jeg var der i et halvt år og elskede hvert minut af det. Søg dem på google så finder du hjemmesiden og kan læse om dem. Jeg syntes ikke det var dyrt at bo der, overhovedet ikke i forhold til Danmark. Mig og en ven legede et helt hus med mange værelser, to stuer, to badeværelser og et kæmpe køkken for 2000 om måneden. Jeg havde konstant efterladte kæledyr i huset fordi jeg jo alligevel havde pladsen og muligheden for at videresende dem til nye hjem. Det var den bedste oplevelse i mit liv men også til tider meget skræmmende, da der er rigtig meget kriminalitet. Men de mennesker man arbejder sammen med er de sødeste i verden som gerne tager dig med ud i byen en aften eller invitere dig med til nytår ;o)

Anonym Anonym

Hej Sandra.
    Jeg har fundet noget på http://www.alott.dk i Namibia, hvor man bor på en farm, som tager efterladte dyreunger ind fra vildtreservatet. Det koster godt nok en del, men lyder rigtig fint. Overvejer selv at tage derned i januar/februar.
    Mvh. Anne-Sofie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account