This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

I forbindelse med min jordomrejse skal jeg fra Thailand til Cambodia og videre til Kina. Har snakket med Kilroy og STA, som er de to jeg overvejer at rejse med, og de siger selv, at det er billigere at købe de fleste af rejserne i Asien over nettet.

Flybilletten fra Thailand til Cambodia kan vel købes over airasia.com, men hvad med rejsen fra Cambodia til Kina?
    Findes der ikke et selskab på nettet ligesom airasia, hvor man kan flyve til Kina?

På forhånd tak.
    Kasper

Anonym Kondi

Hej.

Hvor i kina skal du hen eller er det lige meget.

Det billigste vil være at flyve med airasia til Phom Penh i Cambodia, og derfra tilbage til Bangkok. Her kan du så flyve til Shenzhen med Airasia. Der koster billetten kun ca. 300 kr.

Ellers skal du tage til Saigon og finde fly derfra og det bliver hurtigt dyrt.

Men hvilken by i kina vil du gerne lande i?

Anonym Kondi

Hej..

Umiddelbart er det alt for dyrt at rejse fra Cambodia eller Saigon i Vietnam så jeg vil anbefale du tager tilbage til Bangkok.

Noget af det billigste udover Airasia er at flyve med Emirates til Hong Kong. Det koster små 1100 kr.
    Hvis du skal tæt på Beijing ligger prisen omkirng de 3000,-

Hvis du vil flyve til Shanghai kan du flyve med Air India for omkring 1500 kr.

Det er helt klart billigst at flyve ud fra Bangkok.

Håber det hjalp 🙂

Anonym Kazze

Tak for dit svar..

Jeg vil gerne lande i Shanghai eller Beijing.. Findes der nogle selskaber som Airasia, hvor man kan rejse fra andre steder i Asien og til til disse byer? Hvis prisforskellene er så store, kunne det måske være en idé at flyve til en mindre by tæt på en af dem, og så køre i tog derhen måske?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account