This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Holsterboy

Hej du 🙂

Nu siger du flexibel, så er du måske også ligeglad med lang rejsetid?
    Jeg har selv planer om at rejse til mexico i august og ligesom dig syntes jeg også det er dyrt.
    Mit trick til dig er ligesom mit eget, at flyve fra oslo.
    Norwigianair har sygt billige billetter til Fort Lauderdal i USA, derfra burde det være billgere at flyve til sydamerika. Ved ihvertfald at det er noget billigere for mig at tage den tur til mexico.
    Man kan komme til Oslo billigt med fly, eller med oslofærgen.

Men det kan vøre en løsning 🙂

Mvh

Holsterboy

Anonym madseventyr

Hej!

Næste år rejser jeg til Sydamerika. Hvorfra og hvortil ved jeg dog ikke endnu.
    Da jeg ingen erfaring med dette har, henvender jeg mig derfor herinde.

Jeg er 100 % ligeglad med, hvorfra i Europa jeg skal flyve fra og hvor i Sydamerika jeg skal flyve til.

Jeg forventer at skulle tage afsted en gang i August 2014 – dog er jeg fleksibel med dette.

Det billigste jeg har kunne finde indtil videre er en enkeltbillet fra Lissabon, Portugal til Buenos Aires, Argentina den 14. august 2014 til en pris på ca. 5500 inkl. alle afgifter – hjemrejse vil ikke blive planlagt, da jeg skal rejse rundt i Sydamerika på ubestemt tid.

Al hjælp modtages med kyshånd!

Anonym Holsterboy

Der bruger jeg bare skyscanner og momondo… Synes de virker fint.. Men evt. Kig efter selskaber som har mange Ruter der 🙂

Anonym madseventyr

Amen hvor er det bare skide godt! 😀

Jeg har lige bestilt billet fra Oslo til Fort Lauderdale, og videre fra Fort Lauderdale til Guatemala – det koster mig DKK 2500,- mindre end min hidtil billigste løsning!

Tusind tak for din hjælp! 🙂

Anonym Holsterboy

Perfekt glad for at kunne hjælpe 🙂

Mvh

Holsterboy

Anonym madseventyr

Hej Holsterboy.

Hvilken side bruger du til at søge på fly fra Fort Lauderdale til Sydamerika?

Og hvad har du i tankerne mht. hjemrejse?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account