Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3535271
     rikkekamel

      Hejsa:)
      Vi er et par som skal til asien- Thailand, Vietnam og filippinerne i 2½ mdr. her til nov og glæder os som små børn:)

      vi er dog lidt i tvivl om fly mellem landene?? fx. fly mellem Hanoi og filippinerne, har nogle erfaringer med det??

      Vi tager selvfølgelig så lidt med i tasken som muligt, men hvordan ser det ud med tøj til piger med lange ben i disse lande??

      Tak for hjælpen:) – Mange hilsner Rikke

      #3535272
       Anonym

        Da jeg var i Vietnam, havde jeg svært ved at finde tøj, og jeg er altså kun 1,60 – og bruger str.36-38. Jeg fik flere steder at vide, at “de ikke havde kvinder i min størrelse”!! Kvinder er i gennemsnit 1,52 og mænd 1,62. Jeg har en bluse fra Sapa, hvor der står 4xl:-).

        #3535273
         Anonym

          ha ha ja jeg tænkte nok de ikke har tøj til min lange krop;)

          #3535275
           Magnus

            Der er mange gode og billige skræddere i Thailand og Vietnam, så ingen grund til bekymring om tøj.

            #3535280
             raslyng

              Køb tøj i Hoi An i Vietnam. Det er billigere end Thailand og Filippinerne.
              Angående fly, så flyver AIR ASIA til alle landene. Det betyder billige billetter – og jo før du bestiller, jo billigere. (Men I skal evt. via Kuala Lumpur)
              Ellers skal i tage Vietnam først, få syet tøj, retur til Thailand og så til Filippinerne. Det giver de billigste fly.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account