This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rikkekamel

Hejsa:)
    Vi er et par som skal til asien- Thailand, Vietnam og filippinerne i 2½ mdr. her til nov og glæder os som små børn:)

vi er dog lidt i tvivl om fly mellem landene?? fx. fly mellem Hanoi og filippinerne, har nogle erfaringer med det??

Vi tager selvfølgelig så lidt med i tasken som muligt, men hvordan ser det ud med tøj til piger med lange ben i disse lande??

Tak for hjælpen:) – Mange hilsner Rikke

Anonym Anonym

Da jeg var i Vietnam, havde jeg svært ved at finde tøj, og jeg er altså kun 1,60 – og bruger str.36-38. Jeg fik flere steder at vide, at “de ikke havde kvinder i min størrelse”!! Kvinder er i gennemsnit 1,52 og mænd 1,62. Jeg har en bluse fra Sapa, hvor der står 4xl:-).

Anonym Anonym

ha ha ja jeg tænkte nok de ikke har tøj til min lange krop;)

Anonym Magnus

Der er mange gode og billige skræddere i Thailand og Vietnam, så ingen grund til bekymring om tøj.

Anonym raslyng

Køb tøj i Hoi An i Vietnam. Det er billigere end Thailand og Filippinerne.
    Angående fly, så flyver AIR ASIA til alle landene. Det betyder billige billetter – og jo før du bestiller, jo billigere. (Men I skal evt. via Kuala Lumpur)
    Ellers skal i tage Vietnam først, få syet tøj, retur til Thailand og så til Filippinerne. Det giver de billigste fly.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account