This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jonathanrr

Hej, jeg har en længere tur i sigte fra jan næste år og en 5 måneder frem. Regner med at tage nogle enkelte billige flyture rundt i asien og mellem landene. Har tjekket airasia, hvilket er vildt billigt. Har nogen erfaring med at købe billetter før afrejse, eller og når man er der? Er det dyrt at købe tæt på afrejse, og eller svært at få plads i de fly?

Har købt en oneway til bangkok, og skal udover thailand til vietnam, cambodja og laos med en kammerat.

Efter han tager hjem har jeg overvejet filippinerne, bali, malaysia… ja er faktisk ret forvirret over hvor og hvad jeg skal derefter. Hvis nogen har nogle gode råd om hvad man burde opleve så sig endelig til.

Anonym Jesper Jensen

AirAsia er bare sagen, når man skal rundt i Asien. Du kan nå stort set hele Sydøst Asien for under kr. 500,- for en enkeltbillet.

Hvornår man skal købe er en helt anden sag – AirAsia kører nemlig hele tiden forskellige kampagner. Så det gælder om at spotte de gode tilbud.

Lad dog være med at købe for meget inden afrejse, så låser du din rejseplan for meget. Tag afsted, tilmeld til AirAsia nyhedsbrev og se, hvad der sker.

Billetkøb få dage før afrejse er ofte dyrere, men omvendt kan det dreje sig om nogle få hundrede kroners besparelse ved AirAsia.

Indonesien er et helt fantastisk land, som du ikke bør gå glip af på en tur rundt i området. Laos er også fantastisk, men det er svært at rådgive, hvis jeg ikke ved, hvad dine interesser er….

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account