This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jacob Nymann

Hej

Jeg har ledt lidt rundt på nettet efter flybilletter til Hanoi fra København. Er der mon nogen der kender til nogen gode hjemmesider, hvor man kan være heldig at finde en billet til under 7000 kr?

Mvh

Jacob Nymann

Anonym Line

Overvej om det ikke er billigere at tage til Bangkok og flyve videre derfra.

Anonym Anonym

ja 5000 til bangkok og så 500-700 kr derfra.. gjorde det selv i marts 09

Anonym magnus

Prøv at tjekke china air. Da jeg var i Vietnam snakkede jeg med en anden dansker. som boede i vietnam han plejede at rejse med dem fra hamburg til vietnam for det halve af hvad man betaler fra danmark. Og du flyver med Lufthansa da de har et sammarbejde.

Så det skulle vare super billigt. Har godt nok ikke lige tjekket det men måske det er en mulighed

Anonym Anonym

Hej Jacob

Prisen afhænger af tidspunkt for din rejse, og hvor tidligt du bestiller billetten.
    Jeg har bestilt i sep. måned -til Bankok 6. marts
    3855,- pr billet. Turkish airline.
    http://www.momondo.dk

EMJ

Anonym Anonym

Hej Jacob

Prisen afhænger af tidspunkt for din rejse, og hvor tidligt du bestiller billetten.
    Jeg har bestilt i sep. måned -til Bankok 6. marts
    3855,- pr billet. Turkish airline.
    http://www.momondo.dk

EMJ

Anonym Jacob Nymann

Hej

Tak for alle de fine svar. Jeg er nok mest klar på at købe et sæt billetter til bangkok og så derfra videre til Hanoi. Et hurtigt tjek på Momondo viser at det kan gøres for ca. 4600 kr p.p.
    Med hensyn til at flyve fra Hamborg, så vil transporten prisen fra København udjævne prisforskellen. Men det er klart billigst at flyve med Air China – et godt tip til alle sønderjyder.

Jacob

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account