This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Heiberg1606

Hej..

Jeg afslutter min tur gennem Sydamerika med at flyve til San Diego engang til sep.

Spørgsmålet er så hvad der bedst kan betale sig, for har hørt det er billigst at flyve fra Panama, men jeg skal jo sejle fra Columbia til Panama, hvilket også koster penge og tager så vidt jeg har forstået 4 dage.

Når rejsen i Sydamerika slutter befinder jeg mig i Venezuela, og spørgsmålet er så om det bedre kan betale sig at flyve herfra, da turen gennem Columbia til Panama også koster penge. Skal selvfølgelig heller ikke glemme at det bliver en fantastisk tur til Panama, hvilket jo også spiller en vigtig rolle. Har søgt på rejser på nettet, men det bliver i omegnen af 4500 kr og det lyder rimeligt dyrt, min tanke er at købe en billet på dagen el tæt på.

Håber der er nogle der kan hjælpe
    Mvh Claus

Anonym DanielJohansen

Jeg er ikke klar over hvor meget en båd koster til Panama, men kan næsten læse at du selv har fundet ud af at det ikke er muligt at krydse grænsen over land så tænker du måske også kender prisen på det.

Det billigste er sandsynligvis at fortsætte til San Jose, Costa Rica med en lokal bus. Fra Panama City skal du regne med omkring 20 timers transport, men tilgengæld koster det under 200 DKr. Ruten mellem San Jose og San Diego har flere flyvninger og du kan let få en one-way til under 2.000 DKr. let, måske endda helt ned til 1.500 DKr. At vente til sidste øjeblik med at købe billet lyder i mine øre som en dårlig idé:)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account