Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3536991
     mette1979

      Hej:-)
      Min familie og jeg vil gerne 3 uger til Thailand i jan 2012, men jeg har brug for gode råd:-)
      Er der nogle der har erfaring med:
      – er der dage der er billigere at flyve til Thailand ?
      – er der nogle lufthavne som er billigere at flyve til? ( vores tanker er at vi gerne vil besøge krabi/phuket)
      – gode børneområder?

      Tak for hjælpen

      Hilsen Mette

      #3537000
       Christian

        Mange gange kan det vaere billigst at tage en charter, hvis man ved man vil opholde sig et/to steder i en given periode. Saa hvis i bare vil vaere afsted i 3 uger – saa tag en charter. Der er fine muligheder for at tage en uge paa krabi + 2 uger paa phuket fx, eller omvendt.

        Tjek startours og spies hjemmeside, der skal i nok kunne finde noget.

        #3537014
         Magnus

          Det er oftest billigere at flyve til Bangkok end Phuket, men hvis I kun har tre uger er det måske værd at betale lidt ekstra for at slippe for to busture på ti timer mellem Bangkok og Phuket, især når I rejser med børn. Det er nogle gange billigere at rejse midt på ugen end i weekenden, men det plejer at betyde mere at bestille i god tid.

          #3537035
           Karin

            Man kan altså også flyve fra bangkok til phuket 🙂 – Om det skal være arrangeret rejse eller på egen hånd må være helt efter ens humør og ønsker. Vi er som regel afsted 2½ uge og har altid kun en flybillet – og tager den derfra – vi er så ikke til store hoteller men vi har heller ikke børn med. Nogen gang kan det vær en del billigerer at flyve fra hamborg. Sidste år skulle vi til kuala lumpur, pris forskellen mellem billund og hamborg var 3000 pr næse. check evt klm hjemmeside løbende – som regel sidst på sommeren først på efteråret er det billigerer.

            #3537036
             Miss Adventure

              Jeg har været i thailand to gange..
              – første gang KBH-Bangkok (og med bus til Phuket): 5000 kr. pr. mand for fly (med Aeroflot – mellemlanding i Moskva)
              – anden gang: Hamburg-Bangkok (og med fly til Phuket – Airasia – ca. 150 kr.): 4000 kr. pr. mand for fly (Emirates – med mellemlanding i Dubai)

              Emites har tit gode priser fra Hamburg.

              Det er dog om sommeren, jeg har været afsted.

              Men det er are om at komme i gang med at søge via alle søgemaskinerne.

              i vintermånederne kan du tit få rigtigt billige billetter (gælder både kun fly eller fly+hotel) med Tyrkiet Eksperten)…

              Hvis du ikke allerede kender Thailand forum, så kan det klart anbefales… har selv brugt det rigtig meget:
              http://www.thailand.dk/forum/

              MVH MissAdventure

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account