Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523685
     Rasmus

      jeg har lige søgt en vanvittigt masse flybilletter til Bangkok!! Synes kilroy.dk er den billigste. Momondo.com er den bedste søgemaskine.. Hvis man er ligeglad med kvalitet og 12 timer i Moskva lufthavn kan man være heldig at få rigtigt billige billetter med aeroflot.com

      #3523689
       Asia

        Jeg har lige bestilt 2 enkelte bangkok-hamborg til d. 20/6 til 2700 kr stk ved Airberlin med flex hjemrejse.

        #3523680
         Thai

          hvor finder jeg den billigste flybillet til Bangkok? den skal gerne have fleksibel hjemrejse dato

          #3523692
           Anonym

            Jeg har lige bestilt to one-way billetter fra Bangkok til København d. 11. juni og jeg betalte 2819 kr. per styk. Jeg synes helt klart, at Kilroy udbyder de bedste priser.

            #3523683
             Marlene

              Prøv evt. http://www.momondo.dk. Det er en rigtig god søgemaskine, der søger mellem alle de andre. Ellers Jysk rejsebureau. Billigste flyselskab er som regel Aeroflot med mellemlanding i Rusland, nogle gange en del timer. Men det kommer også an på hvor længe du skal være afsted. Aeroflot laver feks ikke billetter til rejser på mere end 6 måneder.

              #3523894
               Morten

                Jeg fandt ud af, at man på Momondo kan bruge det der hedder “fleksible datoer”. Dvs. du kan bestille en one-way billet ud og derefter finde den billigste flybillet hjem via “fleksible datoer”.

                f.eks. fandt jeg en one-way billet til 2750 kr., 25. jan., kbh-bangkok.

                det vil altså sige, at du både sparer penge og tid, ved ikke at skulle til Hamborg.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account